صفحه اصلی / سیاسی / مجلس / روش های ارشادی را باید اصلاح کنیم
روش های ارشادی را باید اصلاح کنیم

عضو فراکسیون زنان مجلس:

روش های ارشادی را باید اصلاح کنیم

عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که برخورد نامتعارف مامور نیروی انتظامی با یک زن از نظر هیچ کس مورد قبول نیست، گفت: ما در برخی روش های ارشادی ایراد و اشکال هایی داریم که باید اصلاح کنیم.

سیده حمیده زرآبادی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایرنا درمورد برخورد نامتعارف اخیر مامور نیروی انتظامی افزود: این اتفاق که فیلم آن هم در فضای مجازی منتشر شد قطعا از نظر هیچ کس مورد قبول نیست، چون قبل از هر برداشتی که ممکن است ما از آن داشته باشیم، از نظر انسانی رفتار خوبی و انسانی نبود.
وی افزود: با توجه به این که یک مامور زن این برخورد را انجام داد، این بُعد مساله را نیز بدتر کرد.
نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس اضافه کرد: به نظر من توجیهات نیروی انتظامی که در خصوص این اتفاقات منتشر شده بود، قابل قبول نیست.
زرآبادی یادآور شد: اگر فردی مرتکب جرمی شده باید مجرم را متناسب با جرمی که انجام داده مجازات کنیم و حق نداریم وی را مورد ضرب و شتم قرار دهیم با توجه به این که موضوع وقوع جرم هم نبوده است.
وی تاکید کرد: در موضوع حجاب باید آسیب شناسی انجام شود و در دستورالعمل هایی که در این زمینه به ارگان های های مختلف خصوصا نیروی انتظامی ابلاغ می شود، تجدید نظر شود.
عضو فراکسیون مجلس دهم در مورد برخورد نیروی انتظامی با این تخلف گفت: در مورد این نوع رفتارها، باید به گونه ای عمل شود تا ما شاهد چنین اتفاقی نباشیم.
زرآبادی ادامه داد: این برخوردها باید رسانه ای شود تا مردم هم در جریان آن قرار بگیرند، شاید پیشگیرانه باشد.
وی درباره نحوه فعالیت گشت ارشاد نیز اظهارداشت: من با این روش موافق نیستم و فکر می کنم برای اینکه در بعضی موضوعات ماهیت کار درست است ولی با انتخاب و اجرای یک روش نادرست، ماهیت اصلی را هم از بین می بریم و هیچ از آن باقی نمی ماند.
به گزارش کسب و کار نیوز، فیلمی هفته گذشته از درگیری میان یک شهروند زن و مامور نیروی انتظامی «گشت ارشاد» در یک پارک در فضای مجازی منتشر شد که با واکنش های همراه شد.
عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در ناجا پس از وصول گزارش نیروی انتظامی درباره اقدام اخیر گشت ارشاد در یکی از پارک های تهران خواستار رسیدگی هر چه سریع تر به اقدام خلاف قانون فرد مامور در حوزه تخلفات انتظامی شد.
سیام**۹۳۱۴**۱۳۳۶

همچنین مطالعه کنید:

افزایش حقوق ۴ گروه شغلی در سال آتی/هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان می‌شود

به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز محبی نجم‌آبادی عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.