صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل بانک کشاورزی:

اعتبار و سربلندی ما در گرو کیفیت خدمات، تکریم مشتری و رضایت هموطنان است

مدیرعامل بانک کشاورزی با مرور موفقیت ها ودستاوردهای این بانک در سال 1396، بهبود کیفیت خدمات بانک و تلاش برای ارایه تسهیلات بیشتر وحمایت از تولید پایدار کشاورزی را به عنوان اولویت های راهبردی بانک کشاورزی در سال 1397 اعلام کرد.
مدیرعامل بانک کشاورزی با مرور موفقیت ها ودستاوردهای این بانک در سال 1396، بهبود کیفیت خدمات بانک و تلاش برای ارایه تسهیلات بیشتر وحمایت از تولید پایدار کشاورزی را به عنوان اولویت های راهبردی بانک کشاورزی در سال 1397 اعلام کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی ، روح اله خدارحمی که روز شنبه اول اردیبهشت ماه سال جاری در نخستین مرحله از همایش سراسری روسای شعب این بانک در سال 1397 سخن می گفت، با اعلام این مطلب افزود: اعتلا و بزرگی بانک کشاورزی درگرو بهبود سطح و کیفیت خدمات و تکریم صمیمانه مشتریان و هموطنان است.
وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در نامگذاری سال 1397 با عنوان «حمایت از کالای ایرانی»، مبنای این نامگذاری از سوی معظم له را بهبود اقتصاد و معیشت مردم دانست و گفت: سخت کوشی همه آحاد مردم برای تحقق این هدف یک وظیفه همگانی است.
خدارحمی با بیان اینکه عمل به شعار امسال مصلحت اقتصاد کشور در شرایط کنونی است، اضافه کرد: هدف این نامگذاری از سوی رهبر فرزانه انقلاب،تلاش همگانی برای تقویت تولید ملی است و حل مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم از جمله اشتغال، سرمایه گذاری و آسیب های اجتماعی مهم ترین نتیجه و دستاورد آن خواهد بود.
رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی با تبیین خدمات بهتر،تسهیلات بیشتر وحمایت از تولید پایدار کشاورزی به عنوان شعار این بانک در سال 1397، بر هدفمندی پرداخت تسهیلات بیشتر دربانک کشاورزی تأکید کرد.
وی در تشریح ویژگی های خدمات بهتر در بانک کشاورزی  به شاخص خدمات متناسب با نیازهای بازار و سرعت ارائه خدمات اشاره کرد و افزود: ساده سازی فرآیند ارائه خدمات،دقت در ارائه خدمات و فراتر بودن از انتظار مشتری از دیگر مولفه های خدمات بهتر است.
خدارحمی در بخش دیگری از سخنان خود با مروری بر عملکرد بانک کشاورزی در سال 1396،ضمن قدردانی از تلاش های همکاران در سراسر کشور از تحقق 124درصدی برنامه تجهیز منابع این بانک در سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد:سپرده های مردمی بانک کشاورزی 40.2درصد رشد داشت.
وی افزایش سهم از بازارسپرده ها  در کنار کاهش هزینه های تمام شده منابع و توازن در منابع و مصارف را از دیگر موفقیت های این بانک در سال 96 برشمرد و از رشد 16درصدی میزان اعتبارات پرداختی بانک کشاورزی در سال گذشته خبرداد.
خدارحمی با اشاره به بهبود ضریب خود اتکایی بانک کشاورزی در سال گذشته،یادآورشد: این بانک در حمایت از بخش کشاورزی در مقایسه با گذشته توانمندتر شده و به جایگاه  مطلوبتری دست یافته است.
مدیرعامل بانک کشاورزی در ادامه سخنان خود اولویت های محوری این بانک در سال 1397 را  اعلام و تصریح کرد: توازن منابع و مصارف، کاهش هزینه ها به ویژه قیمت تمام شده منابع ، افزایش درآمدها با تاکید بر درآمدهای کارمزدی( غیرمشاع)، تک رقمی شدن نسبت مطالبات معوق (دستیابی به نرخ 6 درصد)، بهبود ارتباط با مشتریان و ارتقای کیفیت ارایه خدمت در سطح شعب، اجرای دقیق بودجه و عدم انحراف از بودجه مصوب( تحقق اهداف ابلاغی)، بازنگری و ساده سازی روش ها و فرایندها و واگذاری شرکت ها و املاک تملیکی با تعیین هدف دقیق از مهمترین اولویت های سال جاری به شمار می آیند.
وی در خاتمه ضمن بیان انتظارات از روسای شعب برای تحقق برنامه های بانک کشاورزی در سال جاری تأکید کرد: سربلندی ما در گرو کیفیت خدمات، تکریم مشتری و رضایت هموطنان است.
بر اساس این گزارش، نخستین مرحله از همایش سراسری روسای شعب بانک کشاورزی با هدف تبیین سیاست ها و اولویت های این بانک در سال97 ، اول و دوم اردیبهشت ماه سال جاری با حضور مدیرعامل،اعضای هیأت مدیره،مدیران امور،روسای برخی از ادارات مرکزی و بیش از 900نفر از روسای شعب این بانک از سراسر کشور اول اردیبهشت ماه سال جاری در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد.