صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با صدور پیامی تاکید کرد

امنیت امروز مردم ایران نتیجه رشادت‌های شهدا و جانبازان

بدون تردید اگر امروز مردم ایران در امنیت کامل قرار دارند، نتیجه رشادت‌ها و رادمردی‌های شهدا و جانبازان دلاوری است که با اهدای جسم و جان خود این انقلاب را بیمه کردند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت میلاد حضرت امام حسین (ع) روز پاسدار و میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز با صدور پیامی،تاکید کرده است: بدون تردید اگر امروز مردم ایران در امنیت کامل قرار دارند، نتیجه رشادت‌ها و رادمردی‌های شهدا و جانبازان دلاوری است که با اهدای جسم و جان خود این انقلاب را بیمه کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا دکتر سیدتقی نوربخش در پیام خود آورده است : «ماه شعبان، ماه فرخنده و خجسته‌ای است که اعیاد مبارکی را در خود جای داده است. سوم شعبان مصادف است با سالگرد با سعادت پاسدار بزرگ اسلام، حضرت امام حسین (ع) و چهارم شعبان همزمان با سالروز میلاد فرخنده پرچمدار کربلا، حضرت ابوالفضل العباس(ع) است که به ترتیب روز پاسدار و جانباز نامگذاری شده‌اند. تاریخ سرزمین ما همواره با سرنوشت مردان و زنان فداکاری که برای حفظ این آب و خاک از خودگذشتگی داشته‌اند، گره خورده است.»
وی با اشاره به اینکه پاسداران و ایثارگران سلحشور، نمونه‌های عینی غیرت و شهامت، شجاعت و فداکاری و دلاوری و پایمردی، علیه استکبار جهانی بوده‌اند،عنوان کرده است:« در طول هشت سال دفاع مقدس، رزمندگان جبهه‌های حق علیه باطل، با اقتدا به ولایت فقیه در راه حفظ سرزمین و ارزش‌های این انقلاب از هیچ تلاشی دریغ نداشتند و رشادت‌ها و حماسه آفرینی آنها هرگز فراموش نخواهد شد. بدون تردید اگر امروز مردم ایران در امنیت کامل قرار دارند، نتیجه رشادت‌ها و رادمردی‌های شهدا و جانبازان دلاوری است که با اهدای جسم و جان خود این انقلاب را بیمه کردند. جانبازان سرفراز انقلاب اسلامی، ایثار و جانفشانی را تا سرحد کمال به نمایش گذاشتند و با رهایی از هرگونه تعلق و وابستگی، تنها به اعتلای این مرز و بوم می اندیشیدند. جانبازان شاغل در سازمان تأمین اجتماعی از نیروهای خدوم، متعهد و ساعی این سازمان هستند که همراه سایر کارکنان برای ارائه خدمات مطلوب و کسب رضایتمندی بیمه‌شدگان اهتمام می‌کنند.»
در پایان پیام نوربخش آمده است: «اینجانب با گرامیداشت اعیاد خجسته ماه شعبان، سوم شعبان سالروز میلاد با برکت امام حسین (ع) و روز پاسدار، چهارم شعبان سالروز میلاد فرخنده حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز و همچنین پنجم شعبان میلاد امام سجاد (ع) را خدمت پاسداران وجانبازان گرانقدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همکاران ارجمندم در سازمان تأمین اجتماعی تبریک عرض می نمایم و موفقیت و پیروزی همگان را از خداوند منان خواستارم.»