صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

توصیه عجیب روجری به مسی: تا جام جهانی برای بارسا بازی نکن

مدافع سابق تیم ملی آرژانتین در توصیه‌ای عجیب به لیونل مسی خواستار توقف بازی کردن او برای بارسلونا به خاطر جام جهانی شد.
مدافع سابق تیم ملی آرژانتین در توصیه‌ای عجیب به لیونل مسی خواستار توقف بازی کردن او برای بارسلونا به خاطر جام جهانی شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از اولاریون، تیم ملی آرژانتین به سختی توانست جواز حضور در جام جهانی را به دست بیاورد و اکنون هواداران آرژانتینی روی درخشش لیونل مسی در این جام حساب باز کرده‌اند.
اسکار روجری مدافع سابق تیم ملی آرژانتین که با این تیم به قهرمانی در جام جهانی ۱۹۸۶ رسید در توصیه‌ای عجیب به لیونل مسی گفت: لیونل مسی باید تا پایان فصل برای بارسلونا بازی نکند. شما فکر می‌کنید اگر مسی برای بارسلونا بازی نکند، این تیم قهرمان لالیگا نمی‌شود؟ او باید با رئیس باشگاه درباره این مضووع صحبت کند و بگوید این جام جهانی من است و باید تمرکزم را روی آن قرار دهم.  قبل از جام جهانی ۱۹۸۶ ما همین کار را کردیم و ۶۵ روز قبل از جام جهانی هیچ بازی برگزار نکردیم و تمام تمرکزمان روی جام جهانی بود.
آلبی سلسته در سال ۱۹۸۶ توانستند با شکست آلمان قهرمان جام جهانی شوند ولی حالا بعد از ۳۲ سال این تیم امیدوار است با درخشش لیونل مسی قهرمانی در جام جهانی را تجربه کند.
البته توصیه روجری ممکن است به کار گرفته نشود چرا که بارسلونا بازی‌های مهمی از جمله دیدار با سویا در فینال کوپا دل ری و بازی برگشت با رئال مادرید در لالیگا را در پیش دارد.