صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در یکی از اماکن مسکونی صورت گرفت

درگیری عاملین کشتار غیرمجاز با نیروهای دامپزشکی در ایلام

ایلام – محمد غلام نیا: عاملین کشتار غیرمجاز و غیر بهداشتی در یکی از منازل مسکونی شهر ایلام با نیروهای دامپزشکی درگیری شدید پیدا کردند.
ایلام – محمد غلام نیا: عاملین کشتار غیرمجاز و غیر بهداشتی در یکی از منازل مسکونی شهر ایلام با نیروهای دامپزشکی درگیری شدید پیدا کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز، بدنبال گزارشات مردمی به اداره دامپزشکی شهرستان ایلام در خصوص فعالیت عده‌ای سودجو و متخلف بهداشتی که در یکی از اماکن مسکونی شهر ایلام اقدام به ذبح غیر بهداشتی دام و توزیع لاشه‌های مشکوک و با منشأ نامشخص می‌نمودند، اکیپ نظارتی بهداشتی دامپزشکی ایلام بلافاصله در محل حاضر شده و درصدد ضبط لاشه‌های گوشت غیربهداشتی بودند که افراد نامبرده با انواع سلاح سرد اعم از چاقو، قمه و ساطور به نیروهای دامپزشکی حمله ور شده و در این بین رئیس اداره دامپزشکی شهرستان ایلام و یکی از کارشناسان این اداره مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
لازم به ذکر است مکانی که کشتار دام در آن صورت گرفته یک مکان مسکونی بوده و با توجه به اینکه طبق قانون کشتار دام فقط باید در کشتارگاه و زیر نظر ناظر فنی بهداشتی دامپزشکی صورت گیرد، لذا موضوع از طریق مراجع قضائی پیگیری و در خصوص اینکه در مکان مذکور کشتار حیوانات حرام گوشت نیز انجام گرفته موضوع در دست بررسی می‌باشد.
از همشهریان عزیز تقاضا می‌شود در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و غیر بهداشتی بلافاصله مراتب را به دامپزشکی استان اعلام نمایند. ضمناً توصیه می‌گردد همشهریان عزیز گوشت مصرفی خود را از مراکز مجاز دارای مهر و برچسب دامپزشکی تهیه نمایند.