صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عنوان کرد

احداث پیست دو و میدانی ایلام در انتظار موافقت منابع طبیعی

ایلام- وحید صدر: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری ایلام آماده میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی است.
ایلام- وحید صدر: مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام آماده میزبانی از مسابقات ملی و بین المللی است.
به گزارش کسب و کار نیوز، بهروز حیدرزاده با بیان اینکه مشکلات زیرساختی ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام همچون تأمین آب و برق آن حل شده است، اظهارداشت: آب این مجموعه تأمین شده اما در خصوص اخذ اشتراک آب ورزشگاه، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور با وزارت نیرو بایستی رایزنی لازم را انجام دهد.
وی با اشاره به اینکه سالن‌های سرپوشیده این ورزشگاه تکمیل و در اختیار هیأت‌های ورزشی قرار گرفته است، اظهارداشت: در حال حاضر هیأت‌های ورزشی تکواندو، کاراته، ورزش قهرمانی، دو و میدانی و... در این مجموعه مستقر هستند و دو و میدانی کاران استان از پیست تارتان ورزشگاه استفاده می‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام عمده مشکل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری ایلام را راه دسترسی به آن عنوان کرد و بیان داشت: بخشی از راه دسترسی به این مجموعه معارض شخصی داشته و قسمتی از آن در سیل سال ۹۴ آسیب دید که معارضان شخصی اجازه بهسازی آن را به شهرداری نمی‌دهند.
بهروز حیدرزاده به پارکینگ استادیوم اشاره کرد و افزود: پارکینگ خودروهای سواری و اتوبوس این مجموعه تکمیل شده و پارکینگ خودروهای سواری ظرفیتی در حدود ۳ هزار دستگاه خودرو دارد که در هنگام مسابقات در اختیار ورزشکاران و هواداران قرار می‌گیرد.
وی با اشاره به برنامه ریزی برای احداث پیست موتورسواری در ایلام، گفت: با منابع طبیعی برای اختصاص زمین در منطقه چغاسبز رایزنی لازم صورت گرفته و اگر منابع طبیعی این زمین را در اختیار ورزش و جوانان قرار دهد، هم پیست موتورسواری و هم آفرود، طراحی و ساخته خواهد شد.