صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

بازدید مدیرعامل گروه سایپا از مرکز تست چانگان

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مرکز تست جاده‌ای چانگان در ٢٠٠ کیلومتری شهر چوچینگ بازدید کرد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از مرکز تست جاده‌ای چانگان در ٢٠٠ کیلومتری شهر چوچینگ بازدید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از سایپا نیوز؛ محسن جهرودی که به دعوت مدیرعامل شرکت چانگان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا به چین سفر کرده در بازدید از مرکز تست جاده‌ای چانگان در جریان اقدامات و فعالیت‌های این مرکز قرار گرفت.
طول مرکز تست جاده‌ای چانگان ٢٥ کیلومتر است که در فضایی به مساحت ٢٢٠ هکتار در شمال شهر چوچینگ با سرمایه گذاری ۳۰۰ میلیون یورویی توسط یک شرکت آلمانی طراحی و احداث شده است.
مرکز تست جاده‌ای چانگان بیش از ٣٠ نوع شرایط جاده‌ای را تا سرعت ۲۲۰ کیلومتر در ساعت در خود جای داده و امکان تست خودروهای مختلف با شرایط گوناگون جاده‌ای و آب و هوایی در آن فراهم شده است؛ ضمن اینکه حدود ۶۰ مدل رمپ گوناگون در این مرکز احداث شده و خودروهای مختلف تولیدی چانگان در این رمپ ها مورد آزمایش قرار می‌گیرند.
همچنین در این مرکز، علاوه بر خودروهای چانگان، خودروهای اروپایی و امریکایی تولید چین نیز مورد آزمایش و تست‌های فنی و جاده‌ای قرار می‌گیرند.
چانگان شریک تجاری گروه خودروسازی سایپا است و محصولات خود را با همکاری برندهای معتبر جهانی نظیر فورد طراحی و تولید می‌کند و تاکنون تولید و عرضه خودرو CS35 این شرکت در گروه سایپا با استقبال گسترده‌ای روبه رو شده و قرار است به زودی دو خودرو دیگر این برند در ایران تولید شوند.