صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پلس راهور:

جاده های 6 استان بارانی است

پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: به علت کاهش دما و برودت هوا، بسیاری از جاده های کشور را برف و باران و مه فرا گرفت و جاده های کشور در سه استان برفی و در 6 استان بارانی است.
پلیس راهنمایی و رانندگی اعلام کرد: به علت کاهش دما و برودت هوا، بسیاری از جاده‌های کشور را برف و باران و مه فرا گرفت و جاده‌های کشور در سه استان برفی و در ۶ استان بارانی است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، هم اکنون بارش برف ار استان خراسان رضوی (جاده درگز-قوچان)، استان اصفهان (مسیرهای نائین-اصفهان و دلیجان-اصفهان) و استان خراسان شمالی (مسیر بجنورد-اسفراین) جریان دارد.
بارش باران استان‌های اصفهان، خراسان رضوی و کرمان (اکثر مسیرها)، استان مرکزی (جاده دلیجان-اصفهان)، استان هرمزگان (مسیرهای بندرعباس-حاجی آباد و کهورستان-لار) و استان خراسان جنوبی (مسیرهای قاین-گناباد و قاین-زیرکوه و قاین-بیرجند) را فرا گرفته است
پلیس راهور ناجا اضافه کرد: مه گرفتگی همراه با کاهش دید نیز هم اکنون استان اصفهان (مسیر دامنه-خوانسار) و استان خراسان رضوی (مسیر مشهد-ملک آباد) موجب کندی حرکت خودروهای در حال عبور شده است.
در ادامه این گزارش آمده است: گرد و خاک ناشی از جا به جایی هوا نیز هم اکنون استان آذربایجان شرقی (اکثر مسیرها) موجب کاهش سرعت خودروها شده و ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین (از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزاد راه تهران –کرج (از پل فردیس تا گرمدره) جریان دارد.
بر پایه این گزارش سایر جاده‌های از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
پلیس راهور همچنین اعلام کرد: جاده اولنگ –شاهرود در استان‌های گلستان و سمنان، جاده دیزین-شمشک در استان‌های تهران و البرز مسدود است.
بر اساس این گزارش همچنین در استان ایلام مسیر دره شهر -پلدختر محدوده واریانات چشمه شیرین به علت ریزش کوه مسدود شده و مسیر جایگزین جاده قدیم چشمه شیرین است.
پلیس راهور اضافه کرد: استان خوزستان مسیر شوش -فتح المبین به علت طغیان رودخانه و تخریب پل و در استان آذربایجان شرقی (کمربندی آذرشهر به پل غله زار) به علت سیلابی شدن رودخانه پایه‌های پل شکسته شده و مسیر جایگزین از داخل شهر آذرشهر است.