صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرماندار رفسنجان گفت

بهره برداری از کارخانه فروکروم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان

فرماندار رفسنجان گفت: روز پنجشنبه هفته جاری با حضور سفیر چین، استاندار کرمان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس کارخانه فروکروم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به بهره برداری می رسد.
فرماندار رفسنجان گفت: روز پنجشنبه هفته جاری با حضور سفیر چین، استاندار کرمان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس کارخانه فروکروم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به بهره برداری می‌رسد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، علی یار اسکندری‌نسب در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان گفت: در سال گذشته، در بعد خارجی از دستاوردهای بزرگ جمهوری اسلامی ایران، شکست داعش در کشورهای عراق و سوریه بود که این پیروزی‌ها را به همه آزادی‌خواهان جهان تبریک می‌گوئیم.
اسکندری‌نسب گفت: در سال گذشته مقامات کشوری از جمله رئیس‌جمهور به استان کرمان سفر کردند و بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه در استان به بهره‌برداری رسید که اغلب این پروژه‌ها توسط بخش خصوصی در استان اجرا شده است.
وی با اشاره به حضور اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس در پنجشنبه هفته جاری در رفسنجان افزود: پنجشنبه هفته جاری با حضور سفیر چین، استاندار کرمان و اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس کارخانه فروکروم در منطقه ویژه اقتصادی رفسنجان به بهره برداری می‌رسد.
فرماندار رفسنجان گفت: روز جمعه بازدید از اماکن تاریخی شهرستان و بازدید از نوق منزل پدری آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی در برنامه سفر این گروه خواهد بود.
اسکندری نسب افزود: با توجه به اینکه رفسنجان به لحاظ بارندگی دارای چالش شده این حضور فرصت خوبی است که بتوانیم از اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس برای بخش‌های مختلف به ویژه کشاورزی کمک بگیریم.
فرماندار رفسنجان به موضوع اتباع افغانستانی اشاره کرد و گفت: در بحث مسائل افغانستان حضور دانشجویان اتباع یک فرصت است و بحث ساماندهی اتباع افغانستانی در شورای استان به تصویب رسیده و امیدواریم بتوانیم به این مهم دست یابیم چرا که هرکسی بخواهد در ایران زندگی کند برای حضور خود باید هزینه‌هایی بپردازد.