صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد خبر داد

اجرای موفق طرح گردشگری دریایی منطقه ویژه بندرامیرآباد در نوروز97

مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از رشد 57 درصدی بازدید گردشگران دریایی در بندر امیرآباد خبر داد و گفت: حضور گردشگران دریایی در نوروز امسال بی‌نظیر بوده است.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد از رشد ۵۷ درصدی بازدید گردشگران دریایی در بندر امیرآباد خبر داد و گفت: حضور گردشگران دریایی در نوروز امسال بی‌نظیر بوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، سیاوش رضوانی در مراسم تجلیل از مجریان طرح گردشگری دریایی بندر امیرآباد با بیان اینکه این طرح در نوروز امسال با موفقیت اجرا شد، افزود: در اجرای طرح گردشگری دریایی نوروز ۹۷ حاصل تعامل با دستگاه‌های مرتبط و سازمان‌های مردم نهاد نوروزی بدون حادثه دریایی در بندر امیرآباد بوده است.
رضوانی گفت: با اجرای طرح گردشگری دریایی در نوروز ۹۷، ۲۶ هزار و ۹۸۲ نفر گردشگر دریایی از سواحل تحت حاکمیت بندر امیرآباد بازدید کردند که در مقایسه با سال گذشته رشد ۵۷ درصدی را نشان می‌دهد.
وی با تاکید بر اینکه طرح گردشگری دریایی از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان بنادرودریانوردی است ابراز امیدواری کرد تابستان سال جاری نیز این طرح به نحو احسن اجرا شود.
مدیر بنادر و دریانوردی و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد، نظارت بر فعالیت شناورهای تفریحی از سوی کارشناسان را یکی دیگر از عناوین برنامه‌های این بندر در نوروز امسال عنوان کرد و گفت: با حضور مستمر و مستقیم کارشناسان در تمام طول تعطیلات نوروز، قوانین و مقررات مرتبط با ایمنی گردشگری دریایی نیز با جدیت هرچه تمام‌تر اجرایی شد.
در پایان نشست؛ مدیر بندر امیرآباد با اهدای لوح سپاس از خدمات مطلوب و تلاش‌های شبانه‌روزی عوامل اجرایی طرح گردشگری دریایی نوروز ۹۷ تجلیل کرد.