صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر:

امدادرسانی به مردم سوریه اقدامی بشردوستانه است

رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر با بیان اینکه در امداد رسانی در سوریه دچار ضعف بودیم و خوب عمل نکردیم، گفت: هم اکنون مهمترین موضوع بشردوستانه، امدادرسانی به مردم جنگ زده سوریه است.
رئیس فدراسیون بین المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر با بیان اینکه در امداد رسانی در سوریه دچار ضعف بودیم و خوب عمل نکردیم، گفت: هم اکنون مهمترین موضوع بشردوستانه، امدادرسانی به مردم جنگ زده سوریه است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، فرانچسکو روکا روز یکشنبه در دیدار با علی اصغر پیوندی، رئیس جمعیت هلال احمر ایرانافزود: هم اکنون به دنبال یافتن راه حل مناسب برای کمک رسانی به مردم سوریه هستیم.‌‌‌‌‌‌‌
روکا با تاکید بر ظرفیت‌های مناسب هلال احمر ایران، اظهار کرد: هلال احمر ایران ظرفیت خوبی برای کمک رسانی به مردم جنگ زده سوریه دارد.
وی گفت: معتقدیم هلال احمر ایران به همراه فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر می‌تواند راه حل مناسبی برای کمک رسانی پیدا کند و وضعیت کمک رسانی را بهبود بخشد.
روکا با اشاره به برگزاری کنفراس منا در هفته آینده در عراق گفت: در این کنفرانس می‌توان از ظرفیت‌های هلال احمر ایران برای بهبود شرایط بهره ببریم و به همکاری هلال احمر ایران نیاز زیادی داریم.
در حال تکمیل..