صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خبر داد

برگزاری جلسه مدیریت بحران در مناطق نفت خیز جنوب

با اقدام سریع و به موقع نیروهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بخش زیادی از کاهش تولید نفت که در اثر طوفان شدید و قطعی برق بوجود آمد مرتفع گردید.
با اقدام سریع و به موقع نیروهای عملیاتی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب بخش زیادی از کاهش تولید نفت که در اثر طوفان شدید و قطعی برق بوجود آمد مرتفع گردید.
به گزارش کسب و کار نیوز، مهندس بیژن عالی پور مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این ارتباط اظهار داشت: در اثر بارش باران و طوفان شدید در استان خوزستان که روز پنجشنبه به وقوع پیوست قطعی برق و همچنین شکستگی تعدادی از پایه‌های برق شبکه برق رسانی به واحدهای بهره برداری نفت، موجب کاهش تولید نفت در شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون، مارون، مسجدسلیمان و آغاجاری گردید.
وی گفت: با واکنش سریع نیروهای عملیاتی و تعمیر پایه‌های برق بسیاری از کاهش‌ها جبران شده و هم اکنون نیز گروه‌های عملیاتی در حال تعمیر بقیه پایه‌های برق شکسته هستند تا در کمترین زمان ممکن تولید به حالت عادی برگردد.
در همین ارتباط جلسه مدیریت بحران شامگاه ۲۳ فروردین ماه در شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با حضور مدیرعامل، رئیس ایمنی، بهداشت، محیط زیست، پدافند غیرعامل و مدیریت بحران، رئیس روابط عمومی، سرپرست مدیریت تولید و نمایندگان مدیریت‌های امور فنی، عملیات ترابری و پشتیبانی و شرکت‌های بهره برداری نفت و گاز کارون و مارون برگزار شد.
در این نشست ضمن برررسی تمام جوانب و پیامدهای پدیده جوی حاکم در استان بر آمادگی ۱۰۰ درصد نیروهای عملیاتی تا عادی شدن وضعیت جوی تاکید شد.
مهندس عالی پور در این نشست دستورات و رهنمودهای لازم را برای تدارک مقابله با حوادث احتمالی صادر نمود.