صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

گواردیولا: چرا فقط از پنالتی رئال-یووه صحبت می شود؟

پپ گواردیولا معتقد است سیتی در این فصل لیگ قهرمانان ناکام نبوده است.
پپ گواردیولا معتقد است سیتی در این فصل لیگ قهرمانان ناکام نبوده است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از "ورزش سه"، سیتی در هر ۲ دیدار رفت و برگشت برابر لیورپول شکست خورد اما گواردیولا معتقد است اشتباهات داوری در این زمینه تأثیرگذار بوده است.
حذف از لیگ قهرمانان: "ما ۲ گل صحیح در ۲ بازی به ثمر رساندیم آن‌وقت شما در مورد صحت یا عدم صحت پنالتی رئال مادرید برابر یوونتوس صحبت می‌کنید.
با توجه به کیفیت تیم‌ها، تأثیر جزئیات در چنین رقابت‌هایی زیاد است. ما امسال نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشتیم و سعی می‌کنیم سال بعد از این هم بهتر ظاهر شویم اما به هر حال من حس نمی‌کنم امسال هم کارنامه ناکامی داشته‌ایم.
اگر می‌خواهید نتایج را قضاوت کنید، مشکلی نیست قضاوت کنید. اما ما حتی پس از شکست در آن فیلد، برابر منچستر یونایتد خوب بازی کردیم و بعد از باخت به یونایتد، مقابل لیورپول نمایش با کیفیتی ارائه دادیم."
دیدار برابر تاتنهام: "آگوئرو مصدوم است و این دیدار را از دست می‌دهد. تاتنهام یک تیم فوق العاده با بازیکنانی بزرگ است و این تیم در پرس فوق العاده بوده و بازیکنان با استعداد زیادی مانند دمبله، دله آلی، فرتونگن یا هری کین را در ترکیب دارد.
 
آنها در دو یا سه فصل گذشته بسیار خوب بازی کرده‌اند و حالا به نیمه نهایی جام حذفی نیز راه یافته‌اند پس جدال مقابل تاتنهام برای ما دشوار است."