چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سرمربی تیم والیبال جوانان:

حضور والیبالیست‌های نوجوان در تیم ملی بزرگسالان حرفه‌ای نیست

سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: حضور بازیکنان نوجوان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان منطقی و حرفه‌ای نیست.
سرمربی تیم والیبال جوانان ایران گفت: حضور بازیکنان نوجوان در ترکیب تیم ملی بزرگسالان منطقی و حرفه‌ای نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، «ایگور کولاکوویچ» سرمربی تیم ملی والیبال که از مدت‌ها پیش وعده جوانگرایی در ترکیب بازیکنان را داده بود، در میان نفرات دعوت شده به اردوی این تیم، نام هفت بازیکن از تیم ملی نوجوانان را که سال گذشته به قهرمانی جهان رسیده بودند نیز قرار داد.
این هفت بازیکن تازه به سن بازی کردن در تیم جوانان رسیده‌اند و این روزها خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.
«بهروز عطایی» سرمربی تیم والیبال جوانان ایران امروز (پنجشنبه) در گفت و گو با ایرنا درباره این موضوع اظهار کرد: هنوز درباره حضور این هفت بازیکن در تیم جوانان یا بزرگسالان تصمیم گیری نشده است؛ قرار است جلسه‌ای با کولاکوویچ داشته باشیم تا در این زمینه تصمیم گیری شود.
وی افزود: مناسب نیست که بازیکنان این رده سنی، از سطح نوجوانان ناگهان به بزرگسالان برسند و رده‌های جوانان و امید را تجربه نکنند؛ البته یک بار محک زدن این بازیکنان بد نیست اما حضور آنها در ترکیب تیم ملی منطقی و حرفه‌ای نیست.
عطایی گفت: از تیم نوجوانان لهستان که تا رده جوانان در مسابقات قهرمانی اروپا و جهان، چهار سال بدون باخت بود، هیچ بازیکنی در تیم ملی بزرگسالان حضور ندارد.
وی در پاسخ به این سوال که اگر کولاکوویچ بر حفظ هر هفت بازیکن در اردوی بزرگسالان اصرار داشته باشد، چه برنامه‌ای دارید؟ اظهار کرد: در این صورت باید مشخص کنیم که توقع چه نتیجه‌ای را از تیم جوانان داریم؛ البته همیشه چنین مسائلی بین کادر فنی تیم‌های ملی والیبال با تعامل حل شده است و این بار هم فکر نمی‌کنم مشکلی به وجود بیاید.