چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت ملی گاز:

گازرسانی به ۱۱ هزار روستا با کمترین امکانات انجام شد

مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: از ابتدای دولت تدبیر و امید، گازرسانی به بیش از ۱۱ هزار روستای کشور با کمترین امکانات انجام شده است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمیدرضا عراقی، معاون وزیر نفت در امور گاز، امروز (چهارشنبه، ۲۲ فروردین‌ماه) در بازدید از مجتمع گازی پارس جنوبی در جمع مدیران و کارکنان پالایشگاه‌های گاز کشور گفت: حجم عظیم فعالیت‌ها، توسعه پایدار، تأمین مطمئن و پایدار گاز، الگوسازی در جامعه درونی و جامعه بیرونی و اعتمادسازی در جامعه، بخشی از مواردی است که شرکت ملی گاز را در سال ۹۶ به عنوان یک شرکت موفق و الگو معرفی می‌کند.
وی افزود: شرکت گاز هیچ‌گونه ادعایی ندارد و بدون ادعا کار کرده، اما سبب اعتماد در کشور شده، به طوری که رئیس‌جمهوری در سال ۹۶ چند مرتبه از این شرکت قدردانی کرد. این شرکت توانسته با فعالیت‌های خودش و توسعه گازرسانی عدالت را در کشور ایجاد کند.
مدیرعامل شرکت ملی گاز تصریح کرد: انتظار مردم از این شرکت، تأمین پایدار، مطمئن و بدون مشکل گاز برای بخش‌های مختلف است که همیشه اتفاق افتاده است.
عراقی اظهار کرد: در چهار سال گذشته، بیش از ۱۱ هزار روستای دور افتاده کشور را با کمترین امکانات گازرسانی کردیم و این مسئله مصداق تحقق خواسته دولت و رهبری مبنی بر کاهش مشکلات مردم و تأمین آرامش و امنیت آنها بوده است.
معاون وزیر نفت در امور گاز، درباره مهم‌ترین برنامه این شرکت در سال جاری توضیح داد: در سال ۹۷ نگاه شرکت ملی گاز نسبت به گذشته متفاوت خواهد بود؛ این نگاه شامل محاسبه دقیق هزینه و فایده در شرکت، شناسایی و استفاده از همه ارزش‌های افزوده در هر بخش، استفاده کامل از توان صادراتی گاز و تأمین بخش زیادی از منابع مالی مورد نیاز دولت است.