صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

فرماندار امیدیه گفت

‍ تدوین سند اشتغال در بخش مرکزی شهرستان امیدیه

در جلسه به منظور تدوین سند اشتغال بخش مرکزی امیدیه که با حضور سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه، سید بهور و امام جمعه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی با موضوع در محل فرمانداری امیدیه تشکیل شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ذاکرنیوز، در جلسه به منظور تدوین سند اشتغال بخش مرکزی امیدیه که با حضور سید مهران رفیعی فرماندار شهرستان امیدیه، سید بهور و امام جمعه و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی با موضوع در محل فرمانداری امیدیه تشکیل شد. ابتدا سید مهران رفیعی فرماندار امیدیه گفت: ظرفیت‌های اشتغالزایی در بخش کشاورزی، مشاغل خانگی، کشت مکانیزه و تولید انرژی‌های خورشیدی تعیین شده است. که باید مدیران دراین زمینه تلاش نماید و همچنین دراین راستا کارآفرینی را در جامعه فرهنگ سازی کنیم.
نماینده عالی دولت درادامه افزود: به کالای ایرانی اعتقاد داشته باشیم و مشکل اشتغال جامعه را با حمایت از کالای ایرانی مرتفع کنیم، دولت و نظام هم و غم خود را جهت مرتفع کردن اشتغال گذاشته است.
دولتهای قبلی و فعلی در خصوص اشتغال تلاش‌های خوبی انجام داده‌اند اما هنوز نتوانسته رضایت مندی مردم را جلب کنند. همچنین در پایان سید بهور بخشدار مرکزی امیدیه خواستار تشکیل کمیته‌های فنی از ادارات مختلف برای پیگیری و تحقق موضوع اشتغال شد.