صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیر کل دفتر حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری

توسعه شرکت های کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است

مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه شرکت های کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: توسعه شرکت‌های کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، ملک محمد قربان پور ظهر سه شنبه در بازدید از طرح پرتودهی گاما با اشاره به اینکه توسعه شرکت‌های کارآفرینی در چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: بهره گیری از ایده‌های خلاقانه با توجه به ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های چهارمحال و بختیاری برای توسعه ضروری است.
وی تاکید کرد: استان چهارمحال وبختیاری در زمینه تولید محصولات کشاورزی، گیاهان دارویی و لبنی دارای جایگاه مناسبی درکشور است.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: ورود سرمایه گذاران در بخش مختلف این استان زمینه ساز توسعه و پیشرفت چهارمحال و بختیاری را فراهم می‌کند.
وی با اشاره به اینکه پروژه‌های بسیار خوبی در سطح استان در حال اجرا است، اظهار داشت: نخستین مرکزپرتودهی گامای کشور یکی از مهمترین پروژه‌های صنعتی چهارمحال و بختیاری به شمار می‌رود که در حال راه اندازی است.
وی تاکید کرد: با بهره برداری از این پروژه زمینه ماندگاری محصولات کشاورزی و صادرات آنها از استان به کشورهای مختلف فراهم می‌شود.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه بخش عمده‌ای از تجهیزات این مجموعه نصب شده است، افزود: برخی از تجهیزات باقی مانده این طرح نیز به زودی نصب و امکان بهره برداری از آن فراهم خواهد شد.
به گفته وی، استفاده در بخش صنعت، پزشکی، تجهیزات بیمارستانی و بهداشتی از مهمترین دستاوردهای این طرح است.
مدیر کل دفتر جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: افتتاح این مجموعه در افزایش رونق اقتصادی استان، ایجاد زمینه اشتغال، کاهش وابستگی به دیگر کشورها و جلوگیری از خروج ارز نقش بسزایی دارد.