چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

یک عضو شورای اسلامی رشت خبر داد

انتقاد از وضعیت نامناسب پیاده راه رشت در نوروز

یک عضو شورای اسلامی رشت با انتقاد از وضعیت نامناسب پیاده راه این کلانشهر در ایام نوروز اظهار کرد: برپایی نمایشگاه های مختلف در پیاده راه ، نصب بنر در ساختمان های تاریخی اطراف پیاده راه و استفاده از سبزه های پلاستیکی در ایام نوروز به هیچ وجه در شان اسم رشت نبود.
یک عضو شورای اسلامی رشت با انتقاد از وضعیت نامناسب پیاده راه این کلانشهر در ایام نوروز اظهار کرد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در پیاده راه، نصب بنر در ساختمان‌های تاریخی اطراف پیاده راه و استفاده از سبزه‌های پلاستیکی در ایام نوروز به هیچ وجه در شأن اسم رشت نبود.
به گزارش کسب و کار نیوز، فره‌ام زاهد خاطر نشان کرد: نصب چادرهای مسافران در جلوی بوستان‌های رشت از دیگر موارد نامناسب ایام نوروز در این کلانشهر بود که بایستی تدابیر لازم برای پیشگیری از تکرار آن در ایام دیگر اندیشیده شود.
وی بیان داشت: ضروریست تا مدیران مربوطه در شهرداری رشت به جای پاسخ به نشریات و رسانه‌های مختلف، امور مربوطه به حوزه مسؤولیت خود را اصلاح کنند.
احمد رمضانپور نرگسی نیز در این جلسه در سخنانی بیان داشت: برپایی فضای سبز مصنوعی در اطراف میدان‌ها، عدم بهره گیری از سیما و منظر در پارک‌ها و پیاده راه‌ها در برنامه نوروزی کلانشهر رشت جای گله دارد.
وی با تاکید بر ضرورت نماد سازی در کلانشهر رشت تصریح کرد: رشت فرزانگان علمی، سیاسی، مذهبی، هنری و پزشکی بسیار زیادی دارد اما ما در این کلانشهر هیچ نمادی از این بزرگان نداریم.
وی در ادامه با بیان اینکه آسفالت استاندارد در کوچه و خیابان‌های کلانشهر رشت حق مردم است، افزود: با توجه به تولید آسفالت در کارخانه آسفالت شهرداری رشت، بایستی آثار این تولید را ببینیم.
رضا رسولی نیز در این جلسه با بیان اینکه توسعه استان گیلان از توسعه رشت می‌گذرد، بیان کرد: برای تحقق این مهم بایستی فضای همدلی در رشت بیشتر شود.
وی اظهار کرد: امروز بستر برای توسعه رشت از هر مقطع دیگری فراهم تر است بنابراین بایستی با همدلی و همکاری بیشتر این مهم را تحقق بخشیم.
کلانشهر رشت حدود ۷۰۰ هزار نفر جمعیت ثابت دارد که به طور متوسط، این تعداد در طول روز به بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر می‌رسد.