صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در نوروز 97 صورت گرفت

فروش 409 هزار بلیت مراکز تفریحی جزیره کیش

تفریحات و خدمات گردشگری کیش در نوروز 97 با فروش بیش از 409 هزار بلیت، با استقبال خوبی از سوی مسافران مواجه شد.
تفریحات و خدمات گردشگری کیش در نوروز ۹۷ با فروش بیش از ۴۰۹ هزار بلیت، با استقبال خوبی از سوی مسافران مواجه شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از فرینا، از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ جزیره کیش میزبان ۲۳۴ هزار و ۶۹۷ گردشگر از دو مسیر هوایی و دریایی بود که این گردشگران در این دوره ۲۰ روزه از مراکز و خدمات تفریحی و گردشگری کیش استقبال خوبی داشتند.
در این ایام ۴۰۹ هزار و ۵۹۷ بلیت تفریحات گردشگری جزیره کیش عرضه شده که از این آمار ۴۵ هزار و ۴۹۲ بلیت مربوط به جُنگ های موسیقی مراکز پذیرایی، ۳۶ هزار و ۷۲۰ بلیت جُنگ‌های تفریحی، ۳۴ هزار و ۹۶۸ بلیت کشتی‌های تفریحی و ۳۲ هزار و ۹۱۲ بلیت خدمات کلوپ‌ها و غواصی بوده است.
همچنین کاریز با عرضه بیش از ۲۷ هزار بلیت و کشتی‌های آکواریوم، سافاری و پارک دلفین هریک با بیش از ۲۴ هزار بلیت عرضه شده از اماکن مورد استقبال گردشگران در نوروز ۹۷ بوده‌اند.
پلاژهای بانوان و آقایان کیش نیز در این دوره ۲۰ روزه پذیرای جمع کثیری از گردشگران بود. پلاژ بانوان کیش در این ایام مورد استقبال ۲۹ هزار و ۶۱۵ نفر قرار گرفت و پلاژ آقایان نیز میزبان ۱۱ هزار و ۶۵۲ نفر بود.
برگزاری کنسرت‌های هنرمندان مطرح کشور در دو مجموعه تالار شهر کیش و سالن آوای خلیج فارس از دیگر برنامه‌های نوروزی بود که از ۲۵ اسفند ۹۶ تا ۱۵ فروردین ۹۷ اجرا شد و در این مدت تالار شهر پذیرای ۲۲ هزار و ۶۸۰ نفر و مجموعه آوای خلیج فارس میزبان ۱۴ هزار و ۱۰۰ گردشگر بود.
خانه بومیان کیش در نوروز ۹۷ مورد بازدید ۱۳ هزار و ۳۹۹ گردشگر قرار گرفت و جزیره هندورابی با ۵۱۹ گردشگر، پارک آبی با ۶ هزار و ۸۰۰ بازدیدکننده و کارتینگ با ۲ هزار و ۵۲ گردشگر از دیگر جاذبه‌های تفریحی مورد توجه مسافران در ایام نوروز بودند.
گفتنی است سایر تفریحات جزیره کیش هم در نوروز ۹۷ با عرضه ۵۷ هزار و ۳۰۵ بلیت پذیرای گردشگران بودند.