صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

به منظور ایجاد تعلق خاطر نزد ساکنان بومی شهر نسبت به صنعت نفت صورت می گیرد

حذف تدریجی فنس‌های بین مردم با پالایشگاه هاشمی‌نژاد

پالایشگاه هاشمی‌نژاد در اقدامی کم سابقه و همسو با سیاست‌های وزارت نفت در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و به منظور ایجاد تعلق خاطر نزد ساکنان بومی شهر نسبت به صنعت نفت، همه نرده‌های شهرک نفت را به تدریج جمع‌آوری می‌کند...
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، این پالایشگاه با تغییر نگرش در قبال حمایت از جامعه بومی _ محلی و محیط‌زیست تلاش کرده از طریق تعطیلی برخی واحدهای خدماتی درون پالایشگاه و خرید کالاهای مصرفی نظیر لوازم‌التحریر، اقلام خوراکی، نوشیدنی و... و کالاهای تولید شده در جامعه محلی نظیر انواع لباس کار مورد نیاز کارکنان و...، به اقتصاد جامعه محلی کمک کند.
خرید خدمات نظیر سوخت مورد نیاز از جایگاه همجوار بیرون پالایشگاه، تأمین وعده‌های غذایی کارکنان پالایشگاه و پیمانکاران، خدمات تعمیر و نگهداری خودروها و وسایل نقلیه پالایشگاه از جمله دیگر موارد خدماتی واگذار شده به بیرون فنس‌های پالایشگاه است.
بر اساس همین تقسیم امور با مردم، هم‌اکنون ۱۰ شرکت پیمانکاری منطقه برای تعمیر تأسیسات و تجهیزات پالایشگاهی فعال هستند، به‌طوری‌که تعمیرات اساسی پالایشگاه نیز به تازگی ازسوی یک پیمانکار محلی انجام شده است.
به گزارش شانا، این تغییر نگرش مدیریت شرکت نه تنها فشار مطالبات جامعه محلی از شرکت را کاهش داده، بلکه نگرش جامعه بومی-محلی را نسبت به شرکت بهبود بخشیده و به افزایش رضایت‌مندی نزد آنها انجامیده و یکی از عوامل ماندگاری مردم در منطقه (گنبدلی) شده است.