صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

محمدعلی نجفی خبر داد

تا زمان تعیین جانشین با همه توان به کار ادامه خواهم داد

محمدعلی نجفی در متن استعفای خود از شهرداری تهران تاکید کرد که عارض شدن بیماری جدیدی خدمتش را منتفی ساخته است اما تا زمان تعیین فرد جانشین با همه توان به کار ادامه خواهد داد.
محمدعلی نجفی در متن استعفای خود از شهرداری تهران تاکید کرد که عارض شدن بیماری جدیدی خدمتش را منتفی ساخته است اما تا زمان تعیین فرد جانشین با همه توان به کار ادامه خواهد داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، متن کامل نامه استعفای شهردار تهران به شرح زیر است:
برادر گرامی جناب آقای مهندس هاشمی
رئیس محترم شورای اسلامی تهران، ری و شمیرانات
با تقدیم سلام؛ جنابعالی و اعضای محترم شورای اسلامی شهر می‌دانید که من با احساس تکلیف برای خدمت به همشهریان عزیزم، مسئولیت شهرداری را پذیرفتم و در این مدت کوتاه مسئولیتم در مبارزه با غول فساد و انجام برنامه‌ها بر مبنای خرد و تدبیر و انصاف و عدالت و ساماندهی امور شهرداری و شهر تهران از هیچ کوششی فروگذار نکردم تا در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی و مردم شریف تهران سربلند باشم.
اکنون که شهرداری تهران از بخش مهمی از تنگناها و مشکلات عبور کرده و راه حل‌هایی برای چالش‌ها و کمبودها پیش بینی و تدبیر گشته است، متأسفانه عارض شدن بیماری جدیدی که درمان آن طولانی است و مسلماً بخشی از انرژی و توان مرا تحلیل خواهد برد، امکان ادامه خدمت اینجانب را منتفی ساخته است و بیم آن می‌رود که در صورت تداوم این وضع زحمات و دستاوردهای قبلی از بین برود و به مدیریت شهر و اداره آن لطمات جدی وارد آید، فلذا از اعضای شورای اسلامی شهر که به اتفاق آرا مسئولیت داره شهر را به من محول نمودند استدعا دارم برای حفظ مصحلت شهر و مردم نجیب تهران عذر مرا بپذیرند.
دوستان عزیز شورا می‌دانند که من بدون کمترین تعلل و سستی و تردید و به قصد اصلاح سیستمی، همه تهدیدها و توهین‌ها و تهمت‌ها را پذیرفتم و دم برنیاوردم و هم اکنون نیز بر آن مواضع ایستاده‌ام و تا زمان تعیین فرد جانشین با همه توان به کار ادامه خواهم داد. در عین حال توقع دارم که شورای محترم با اتخاذ تصمیمی عاجل، فرصت معالجه به موقع را برای بنده فراهم سازد.
از پیشگاه ملت بزرگ ایران و به ویژه همشهریان عزیز طلب بخشش و دعای خیر دارم و امیدوارم به لطف و بزرگواری خود به تقصیرها و مقصورهای بنده به دیده اغماض بنگرند.
... و البته داوری نهایی با خداست که بهترین داورهاست.