صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امروز

نخستین جلسه علنی مجلس در سال 97 آغاز شد

نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال 97 آغاز شد. در مهم ترین دستور امروز مجلس قرار است گزارش نهایی کمیسیون آموزش مجلس درمورد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس قرائت شود.
نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در سال ۹۷ آغاز شد. در مهم‌ترین دستور امروز مجلس قرار است گزارش نهایی کمیسیون آموزش مجلس درمورد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان در مجلس قرائت شود.
‌‌‌‌‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با حضور ۲۶۱ نماینده و به ریاست علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
امیر حسین قاضی زاده عضو هیات رییسه مجلس گفت: در این جلسه قرار است گزارش کمیسیون وی‌ژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مورد اجرای قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار و گزارش کمیسیون انرژی مبنی بر اجرای قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی در مجلس بررسی شود.
وی افزود: امروز همچنین قرار است گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان درمجلس قرائت شود.
عضوهیات رئیسه مجلس گفت: بررسی لایحه تجارت اعاده شده از شورای نگهبان و بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در مورد عملکرد اجزا ۱ و ۲ قانون بودجه سال ۸۶ کل کشور نیز در دستور کار امروز مجلس قرار دارد.