چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پرمخاطب‌ترین نمایش ایرانشهر

‌‌‌‌‌آمار مخاطبان و فروش ۵ نمایش تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد

آمار مخاطبان و فروش 5 نمایش‌ تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد.
‌‌‌‌‌آمار مخاطبان و فروش ۵ نمایش تماشاخانه ایرانشهر اعلام شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از هنر آنلاین، نمایش‌های "فهرست مردگان" به کارگردانی رضا ثروتی با ۳ هزار و ۶۱۳ مخاطب، "شلتر" به کارگردانی امین میری با ۳ هزار و ۲۳۷ مخاطب، "پیانیستولوژی" به کارگردانی محمدحسن نیازی با ۱ هزار ۶۴۴ مخاطب، "گل" به کارگردانی یاسر خاسب با ۹۴۵ مخاطب و "زندانی خیابان دوم" به کارگردانی مه لقا باقری با ۸ هزار ۷۲۰ مخاطب به اجرای عمومی خود در تماشاخانه ایرانشهر پایان دادند.
نمایش‌های "زندانی خیابان دوم"، "شلتر"، "فهرست مردگان"، "پیانیستولوژی"و "گل" که به ترتیب در ماهای بهمن و اسفند اجرای عمومی خود را در سالن‌های استاد ناظرزاده و استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر آغاز کرده بودند به ترتیب ۷، ۱۹ و ۲۵ اسفند سال ۹۶ به کار خود در این مجموعه پایان دادند.
نمایش "زندانی خیابان دوم" به کارگردانی مه لقا باقری در ۳۷ اجرای خود پذیرای ۸ هزار و ۷۲۰ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۲۶۳۰ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ و ۳۰ هزارتومانی ۵۵۹۲ مخاطب با بلیت‌های ۳۵ و ۴۰ هزار تومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۴۹۴ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
فروش نمایش "زندانی خیابان دوم" طی ۳۷ اجرا مبلغ ۲۹۵ میلیون و ۸۷۹ هزار تومان بوده است.
نمایش "شلتر" به کارگردانی امین میری نیز در ۳۱ اجرای خود پذیرای ۳ هزار و ۲۳۷ مخاطب بود. از این تعداد ۹ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ هزارتومانی و ۲۸۸۲ مخاطب با بلیت ۲۵ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۴۶ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان از این نمایش دیدن کردند.
فروش نمایش "شلتر" طی ۳۱ اجرا مبلغ ۷۲ میلیون و ۱۸۵ هزار تومان بوده است.
نمایش «فهرست مردگان» به کارگردانی رضا ثروتی نیز در ۳۰ اجرای خود پذیرای ۳ هزار ۶۱۳ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۳۵۹ مخاطب با بلیت‌های ۱۵، ۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۱۹۲۰ مخاطب با بلیت ۳۰، ۳۵ و ۴۰ هزارتومانی به تماشای این نمایش نشستند. همچنین تعداد ۳۴۶ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه، با بلیت مهمان این اثر نمایشی را دیدند.
فروش نمایش "فهرست مردگان" طی ۳۰ اجرا مبلغ ۱۰۸ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان بوده است.
نمایش "پیانیستولوژی" به کارگردانی محمد نیازی نیز در ۱۱ اجرای خود پذیرای ۱ هزار ۶۴۴ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۶۲۴ مخاطب با بلیت‌های ۱۵ ،۲۰ و ۲۵ هزارتومانی، ۸۷۲ مخاطب با بلیت ۳۵ هزارتومانی این اثر نمایشی را دیدند. همچنین تعداد ۱۴۸ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
فروش نمایش "پیانیستولوژی" طی ۱۱ اجرا مبلغ ۴۶ میلیون و ۴۳۳ هزار تومان بوده است.
نمایش "گل" به کارگردانی یاسر خاسب نیز در ۱۲ اجرای خود پذیرای ۹۴۵ مخاطب بود. از این تعداد مخاطب، ۱۲۸ مخاطب با بلیت‌های ۲۰ هزارتومانی و ۶۷۰ مخاطب با بلیت‌های ۲۵ و ۳۰ هزارتومانی این اثر نمایشی را دیدند. همچنین تعداد ۱۴۷ مخاطب شامل هنرمندان و اصحاب رسانه با بلیت مهمان به تماشای این نمایش نشستند.
فروش نمایش "گل" طی ۱۲ اجرا مبلغ ۲۱ میلیون و ۲۴۵ هزار تومان بوده است.