صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با هدف بررسی مسایل و مشکلات اصناف برگزار شد

نشست نمایندگان اتحادیه‌های صنفی با استاندار کرمانشاه

نشست نمایندگان اتحادیه های صنفی با استاندار کرمانشاه و با حضور معاونان استاندار و جمعی از مدیران ارشد و مسئولان استان با هدف بررسی مسایل و مشکلات اصناف در محل سالن شهدای اصناف برگزار شد.
نشست نمایندگان اتحادیه‌های صنفی با استاندار کرمانشاه و با حضور معاونان استاندار و جمعی از مدیران ارشد و مسئولان استان با هدف بررسی مسائل و مشکلات اصناف در محل سالن شهدای اصناف برگزار شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، در این نشست رئیس اتاق اصناف کرمانشاه با تأکید بر نقش مؤثر اصناف در کشور اظهار داشت: این قشر زحمتکش که همراه و همگام با نظام حرکت کرده، با وجود مشکلات، با افتخار در کنار رهبر معظم انقلاب و به عنوان حامیان نظام جمهوری اسلامی ایران ایستاده‌اند و گوش به تفرقه پراکنی ایادی بیگانه و ضد انقلاب نداده‌اند. رضا سلیم ساسانی گفت: اصناف در همه بحران‌ها برای حفظ نظام از جان ومال مایه گذاشتند تا به اسلام و نظام لطمه‌ای وارد نشود و همه اصناف کشور بخصوص کرمانشاه در زلزله اخیر این استان، همگام با مردم و در کنار مسئولان دولتی خدمات شایانی به بازماندگان زلزله انجام دادند که برگ زرینی در کارنامه اصناف بود. وی افزود: با افتخار اعلام می‌دارم که اصناف کرمانشاه یک جمع متعهدی هستند که در هر برهه از زمان پشتیبان و حامی نظام و اقتدار کشور هستند. ما به نمایندگی از ۴۰ هزار واحد صنفی پیمان عهد و اخوت می‌بندیم که از سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مقام معظم رهبری در جهت شکوفایی اقتصاد کشور پشتیبانی کنیم. در این نشست تعدادی از رؤسای اتحادیه‌ها به طرح موضوعات و مسائل اصناف پرداختند.