صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با دو گل و یک پاس گل؛

آتش بازی سردار آزمون در لیگ روسیه

ستاره ایرانی روبین کازان با ثبت دو گل و یک پاس گل چهره اول دیدار با احمد گروژنی بود.
ستاره ایرانی روبین کازان با ثبت دو گل و یک پاس گل چهره اول دیدار با احمد گروژنی بود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از "ورزش سه"، سال ۹۷ برای سردار آزمون همچنان با اتفاقات خوب همراه است و ستاره ایرانی روبین کازان موفق شد در تقابل با احمد گروژنی با درخشش خود روبین کازان را در هفته بیست و چهارم به پیروزی برساند.
احمدگروژنی بازی را بهتر از روبین کازان آغاز کرد و دقیقه یک موفق شد دروازه روبین کازان را باز کند و این برتری تا پایان نیمه اول ادامه پیدا کرد. روبین کازان اما نیمه دوم را طوفانی آغاز کرد و سردار آزمون دقیقه ۴۹ با سینه خود پایه گذار گل اول روبین کازان شد تا پوپوف بازی را به تساوی بکشاند.
سردار که پایه گذار گل اول مسابقه شده بود، دقیقه ۶۳ پاس نوبا را به گل دوم تبدیل کرد و دقایقی بعد توانست گل سوم را با یک ضربه زیبا که نشان از آمادگی جسمانی بالای او بود، به ثمر برساند تا آتش بازی او برابر میلاد محمدی و تیم فوتبال احمد گروژنی تکمیل شود.
مهاجم ایرانی روبین کازان دقایقی بعد از زمین مسابقه خارج شد تا رضا شکاری دیگر بازیکن ایرانی روبین کازان جانشین او در زمین مسابقه شود. این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود روبین کازان به پایان رسید و گل دقیقه ۸۶ میتریشیف نتوانست کمکی به احمد گروژنی برای بازگشت به بازی کند.