صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پله: نیمار به مسی شبیه است نه رونالدو

اسطوره برزیلی‌ها سبک بازی نیمار را شبیه به مسی می‌داند و موافق بازگشت او به نیوکمپ نیست.
اسطوره برزیلی‌ها سبک بازی نیمار را شبیه به مسی می‌داند و موافق بازگشت او به نیوکمپ نیست.
به گزارش کسب و کار نیوز و به نقل از ESPN، نیمار بهترین و سرشناس‌ترین بازیکن حال حاضر فوتبال برزیل است که در پاری سن ژرمن بازی می‌کند.
این بازیکن بااستعداد و سرشناس تصمیم گرفت که در تابستان آبی‌اناری‌ها به مقصد پاریس ترک کند تا عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان را به خود اختصاص دهد.
نیمار در پاری سن ژرمن روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد و نتوانست انتظارات را برآورده کند. خبرهای زیادی درباره بازگشت او به رقابت‌های لالیگا به گوش می‌رسد و هم از بارسلونا و هم از رئال به عنوان مقصد بعدی او سخن به میان می‌آید.
پله، مروارید سیاه فوتبال برزیل با بازگشت نیمار به بارسلونا موافق نیست. او گفت: براین باور هستم که سبک بازی نیمار شبیه به مسی است. نیمار هم توان زدن گل را دارد وهم بازی‌سازی و این همان سبک بازی مسی است و براین باور هستم که بازگشت او به بارسلونا تصمیم مناسبی نیست.
او ادامه داد: بسیاری نیمار را با رونالدو مقایسه می‌کنند. من بارها گفته‌ام که رونالدو بازیکن خوبی است اما او شبیه فوفانا بازیکن سابق فوتبال برزیل است که توانایی بالایی در زدن ضربات آخر داشت.
نیمار دوران مصدومیتش را در برزیل پشت سر می‌گذارد و فصل برای او به پایان رسیده است. خبرهای زیادی درباره حضور او در رئال به گوش می‌رسد و به نظر می‌رسد که پله هم موافق حضور او در کهکشانی‌ها باشد.