صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس مرکزمدیریت راه های حمل نقل جاده ای گلستان

9میلیون و 79 هزار تردد در جاده های گلستان ثبت شد

۹میلیون و ۷۹ هزار تردد در جاده‌های گلستان ثبت شد.
۹میلیون و ۷۹ هزار تردد در جاده‌های گلستان ثبت شد
به گزارش کسب و کار نیوز، رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل نقل جاده‌ای گلستان، در رابطه با آخرین وضعیت تردد در جاده‌های گلستان اظهار کرد: در کل شبکه راه‌های استان گلستان از ابتدای شروع طرح نوروزی یعنی ۲۵ اسفند سال ۹۶ تا ساعت ۲۴ روز ۱۱ فروردین بیش از ۹ میلیون و ۷۹ هزار تردد در استان ثبت شده است.
سید محسن میرصالحی ساعت اوج تردد در جاده‌های گلستان را بین ساعت ۱۸ الی ۱۹ عنوان کرد و افزود: پرترددترین محور استان در این ایام محور گرگان به علی آباد با ۸۶۸ هزار تردد بوده است.
وی اظهار کرد: تعداد افرادی که طی این ایام با حمل و نقل جاده‌ای در گلستان جابه جا شده‌اند ۱۱۳ هزار و ۷۲۳ نفر بوده‌اند، همچنین در این ایام هشت هزار و ۹۸ نفر از طریق خطوط ریلی و سه هزار و ۸۵۸ نفرهم ازطریق خطوط هوایی با مبدا گلستان جابه جا شده‌اند.
وی در رابطه با تعداد مسافران جابه جا شده درمرزاینچه برون گفت: ازابتدای شروع تعطیلات نوروزی تا کنون دوهزار و۴۰۹ نفر وارد کشور شدند و دوهزار و۶۶ نفرهم ازکشورخارج شده‌اند.
میرصالحی با بیان اینکه از چهار گذرگاه ورودی به گلستان (نوکنده، خوش ییلاق، توسکستان و جنگل گلستان) ۵۵۴ هزار و ۵۲۶ خودرو به استان وارد شده است، افزود: از ابتدای طرح نوروزی تاکنون حدود ۲۰ هزار و ۵۱۹ بلیط پیش فروش شده‌اند.