چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

توسط معاون و مدیران حوزه منابع انسانی شرکت برق منطقه ای غرب صورت گرفت

بازدید دوره ای از پست های انتقال و فوق توزیع استان های کرمانشاه، کردستان و ایلام

معاون و مدیران حوزه منابع انسانی این شرکت از پستهای انتقال و فوق توزیع برق در استان های کرمانشاه،کردستان و ایلام بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، معاون و مدیران حوزه منابع انسانی این شرکت از پستهای انتقال و فوق توزیع برق در استان‌های کرمانشاه، کردستان و ایلام بازدید کردند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، جواد بازرگان معاون منابع انسانی این شرکت در این خصوص گفت: تلاش نیروی انسانی شاغل در پست‌های برق که بصورت شبانه روزی در جهت ارتقا کیفیت و تأمین برق مطمئن و پایدار، کاهش تلفات، نگهداری و تعمیرات شبکه‌های انتقال و فوق توزیع فعالیت می‌کنند، ستودنی است.
وی افزود: با توجه به رویکرد این معاونت در برقراری ارتباط و بررسی درخواست‌های همکاران خصوصاً همکاران خارج از حوزه ستادی، طبق برنامه ریزی های صورت گرفته؛ این بازدیدها در سه مرحله انجام شد.
وی در ادامه گفت: در مرحله اول، از پست ۲۳۰ کیلوولت سرپل ذهاب و پست‌های ۶۳ کیلوولت سرپل ذهاب و قصرشیرین در استان کرمانشاه، سپس در مرحله دوم از پستهای ۲۳۰ کیلوولت گنجی و نیروگاه گازی سنندج و پست‌های ۶۳ کیلوولت کامیاران، دهگلان و سیار ناظم آباد در استان کردستان و در نهایت در مرحله سوم، از پست ۲۳۰ کیلوولت دهلران، پست ۱۳۲ کیلو ولت مهران و پست‌های ۶۳ کیلوولت دهلران، صالح آباد و سیار دهلران در استان ایلام بازدید بعمل آمد.
جواد بازرگان افزود: در این بازدیدها، نشست‌های صمیمی با حضور همکاران بهره بردار برگزار شد و معاون و مدیران حوزه منابع انسانی، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات همکاران شاغل در این حوزه قرار گرفته و با ارائه توضیحات لازم، به رفع ابهامات و سوالات مطروحه توسط آنها پرداختند.