صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

افتتاح اولین پروژه از برنامه مدیریت استراتژیک با شعار7707در افق 1404

درراستای اهداف برنامه مدیریت استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق گلستان ، اولین پروژه تحت عنوان انجام ملاقات عمومی بصورت ویدئو کنفرانس به جهت حذف مراجعه حضوری ، آغاز به کار کرد.
درراستای اهداف برنامه مدیریت استراتژیک شرکت توزیع نیروی برق گلستان، اولین پروژه تحت عنوان انجام ملاقات عمومی بصورت ویدئو کنفرانس به جهت حذف مراجعه حضوری، آغاز به کار کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز، این پروژه که از پروژه‌های با اولویت بالا در سال ۹۶ بودکه به صورت پایلوت در شهرستان گنبد راه اندازی و اجرا شدو مطابق برنامه ریزی و پیش بینی صورت گرفته، تاپایان سال ۹۷ کلیه ۱۵ مدیریت توزیع نیروی برق شهرستانهای استان مجهز به سیستم ویدئو کنفرانس به جهت برقراری ارتباط مستقیم از شهرستانها با ستاد و انجام ملاقات ارباب رجوع با مدیر عامل شرکت کردند.
از مزایای این پروژه صرفه جویی د رزمان، کمک به ترافیک جاده‌ای و پیشگیری از حوادث احتمالی، ارتباط و تعامل چند سویه بین ارباب رجوع-مدیریت شهرستان و مدیر عامل و درنهایت اخذ تصمیم و پاسخگویی صریح و سریع می‌باشد.
بدین معنا که ارباب رجوع متقاضی دیدار با مدیر عامل، بدون صرف وقت و مراجعه حضوری به ستاد شرکت در مرکز استان، بامراجعه به مدیریت توزیع برق شهرستان مربوطه، با هماهنگی قبلی با حضور مدیر مدیریت توزیع برق شهرستان بصورت ویدئو کنفرانس و مستقیم درخواست خود را به مدیر عامل که مستقردرستاد شرکت می‌باشد ارائه کرده و در خصوص درخواست وی تصمیم سازی انجام می‌شود.