چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خبر داد

آتش‌سوزی گسترده در انبار پوشال

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در انبار و کارگاه نگهداری پوشال و کاغذ در نیمه شب گذشته خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در انبار و کارگاه نگهداری پوشال و کاغذ در نیمه شب گذشته خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایلنا، درباره جزئیات این حادثه گفت: ساعت ۳:۰۵ بامداد یک مورد آتش‌سوزی گسترده در کارگاه نگهداری پوشال و کاغذ خرد شده در بلوار بروجردی ابتدای خیابان نوروزی با سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده می‌شود.
وی با بیان اینکه بلافاصله ۴ ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند، ادامه داد: محل آتش‌سوزی انبار و کارگاهی به وسعت بیش از سه هزار مترمربع بود که بخش وسیعی از آن به‌صورت سوله مسقف بود. کاغذهای خرد شده به‌صورت فشرده شده در بخش‌های مسقف و در حیاط آن نگهداری می‌شد و تمام آنها دچار حریق شده بود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: در بخش غربی این سوله نیز یک ساختمان چهارطبقه مسکونی وجود داشت که آتش در حال سرایت به آن ساختمان و انبارهای مجاور بود.
ملکی با بیان اینکه آتش‌نشانان از چندین جهت عملیات را آغاز کردند، گفت: آتش‌نشانان برای اینکه بتوانند سریع‌تر به کانون اصلی حریق برسند به ناچار بخشی از سقف را شکافته و به کانون آتش‌سوزی دسترسی پیدا کردند. خوشبختانه با عملیات به موقع آتش‌نشانان از گسترش آتش جلوگیری شد. در ابتدا نیز اخبار اولیه حاکی از این بود که دو نفر کارگر در داخل سوله گرفتار هستند و آتش‌نشانان به سرعت موفق شدند هر دو کارگر را که از تبعه افغانستان بودند بدون آسیب دیدگی از سوله خارج کرده و به محل امنی منتقل کردند.
وی ادامه داد: آتش به خاموش شده و نیروهای آتش‌نشانی در حال ایمن‌سازی منطقه هستند. کارشناسان نیز درحال بررسی علت حادثه هستند.