صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

طی سال گذشته

قاچاقچیان کالا درآذربایجان شرقی537 میلیارد ریال جریمه شدند

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش همه جانبه همکاران این اداره کل برای مبارزه با قاچاق گفت: قاچاقچیان کالا و ارز در استان سال گذشته 537 میلیارد ریال جریمه شدند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی با اشاره به تلاش همه جانبه همکاران این اداره کل برای مبارزه با قاچاق گفت: قاچاقچیان کالا و ارز در استان سال گذشته ۵۳۷ میلیارد ریال جریمه شدند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، احد یوزباشی روز سه شنبه با بیان اینکه عملکرد این اداره کل در رسیدگی به پرونده‌های قاچاق کالا و ارز پارسال بیش از ۱۰۰ درصد نسبت به سال قبل از آن رشد داشت، افزود: این میزان جریمه در راستای رسیدگی و مختومه شدن یک هزار و ۸۲۶ پرونده صادر شده است.
وی اظهار کرد: در این مدت یک هزار و ۷۰۴ پرونده در بخش قاچاق کالا و ارز به این اداره کل وارد شد و رسیدگی به ۱۲۳ پرونده نیز در حال انجام است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی یادآوری کرد: سال گذشته پنج هزار و ۹۳۸ پرونده در بخش کالا و خدمات، رسیدگی شد و متخلفان به میزان بیش از ۲۷۴ میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال جریمه شدند.
یوزباشی ادامه داد: در سال گذشته پنج هزار و ۹۷۳ پرونده در بخش کالا و خدمات به این اداره کل فرستاده شده بود و کار رسیدگی به ۱۱۱ پرونده نیز در حال انجام است.
وی گفت: در این مدت در بخش بهداشت، دارو و درمان به ۲ هزار و ۲۰۱ پرونده رسیدگی و متخلفان به بیش از ۹ میلیارد و ۸۶۶ ریال جریمه محکوم شدند و رسیدگی به ۲۱ پرونده نیز در حال انجام است.
یوزباشی افزود: پارسال در مجموع ۱۰ هزار و ۱۰ پرونده در بخش‌های مختلف پس از رسیدگی مختومه شد و متخلفان به بیش از ۸۲۱ میلیارد و ۷۰۳ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.
وی با اشاره به رشد بیش از ۱۰۰ درصدی رسیدگی به پرونده‌های تخلف در استان یادآوری کرد: میزان متوسط محکومیت صادره بیش از ۸۲ میلیون ریال است.