صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی گفت

سرمایه گذاری منطقه ویژه اقتصادی پیام13برابر رشد داشت

رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی گفت: جذب سرمایه گذاری در این منطقه در سال 96، رشدی 13 برابری نسبت به سال 95 داشت.
رئیس هیأت مدیره و مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی گفت: جذب سرمایه گذاری در این منطقه در سال ۹۶، رشدی ۱۳ برابری نسبت به سال ۹۵ داشت.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، سعید زرندی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با بیان اینکه جذب صنایع در حوزه آی سی تی و دانش بنیان از اولویت‌های منطقه ویژه اقتصادی پیام است، اظهار داشت: در سال ۹۶ موفق به جذب ۸۰ سرمایه گذار در منطقه شدیم که از این تعداد ۶ سرمایه گذار خارجی بوده‌اند.
وی اضافه کرد: ارائه برنامه‌های تشویقی در منطقه و معرفی هر چه بیشتر پیام با توجه به اینکه خیلی از سرمایه گذاران از وجود ظرفیتی به نام منطقه ویژه اقتصادی پیام در نزدیکی تهران خبر نداشته‌اند، موجب شد تا در سال ۹۶، سرمایه گذاران بیشتری جذب و با پیش بینی‌های صورت گرفته این امید را داریم که روند جذب سرمایه گذار داخلی و خارجی در سال ۹۷ شدت بیشتری گیرد.
زرندی با اشاره به اشتغال ایجاد شده در سال گذشته در منطقه خاطر نشان کرد: درحوزه سرمایه گذاری و صنایع مستقر در پیام، ۹۲۸ مورد اشتغال محقق شده در منطقه داشته‌ایم که رشدی ۷ برابری نسبت به سال ۹۵ داشته است.
وی ادامه داد: با سرمایه گذاری‌های صورت گرفته در سال ۹۶ در منطقه ویژه اقتصادی پیام، رشد اشتغال طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ چشمگیر خواهد بود چرا که بسیاری از پروژه‌ها که توسط سرمایه گذاران آغاز شده باید یک بازه زمانی ۱ یا ۲ ساله را طی کنند تا به مرحله اشتغال برسند.
مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیوستن وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به 'چالش بی زباله' اظهار امیدواری کرد که مشکلات دفن زباله در حلقه دره در نزدیکی منطقه پیام برطرف شود.
زرندی افزود: حل مشکلاتی نظیر حلقه دره علاوه بر نیاز به توجه مدیران در سطح ملی به پویش‌هایی در حد و اندازه ملی نیز احتیاج دارد که امیدواریم با این حرکت مسئولان استان البرز و شهر کرج برای حل دفن زباله در حلقه دره سرعت بیشتری به کار بدهند. ب