صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرکل راه آهن منطقه خراسان گفت:

حجم جا به جایی مسافر در مسیر ریلی مشهد 4.5 درصد افزایش یافت

مدیرکل راه آهن منطقه خراسان گفت: با پایان یافتن مرحله نخست سفرهای نوروزی حجم جا به جایی مسافران در مسیر ریلی مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال 4.5 درصد بیشتر شد.
مدیرکل راه آهن منطقه خراسان گفت: با پایان یافتن مرحله نخست سفرهای نوروزی حجم جا به جایی مسافران در مسیر ریلی مشهد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۴.۵ درصد بیشتر شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، محمدهادی ضیایی مهر روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ۲۵ اسفند ماه گذشته تا پایان چهارم فروردین ماه جاری ۳۶۳ هزار و ۲۲۲ نفر با ۸۸۲ رام قطار رفت و برگشت در این مسیر راه آهن مشهد جا به جا شده‌اند.
وی به ورود نخستین قطار از کرمانشاه به مشهد نیز در ایام نوروز امسال اشاره و بیان کرد: در سفرهای نوروزی شش رام قطار کرمانشاه - مشهد جا به جایی مسافران را در این مسیر انجام می‌دهند.
مدیرکل راه آهن منطقه خراسان همچنین به اجرای 'طرح سفرهای نوروزی راه آهن' از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین اشاره و بیان کرد: در این چارچوب روزانه ۹۸ رام قطار به صورت رفت و برگشت با گنجایش ۴۰ هزار و ۳۵۰ نفر مسافران و زائران بارگاه رضوی را از ۲۸ شهر در مسیر مشهد جا به جا می‌کنند.
از مجموع ۱۲ هزار و ۵۰۰ کیلومتر خطوط شبکه ریلی کشور هزار و ۵۰۰ کیلومتر معادل ۱۲ درصد در خراسان رضوی قرار دارد. این استان بیشترین سهم و رتبه نخست جا به جایی مسافر را در ناوگان ریلی ایران به خود اختصاص داده است.