صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

قاسمی

برنامه های وزیر خارجه به دلیل کسالت لغو شد

سخنگوی وزارت امور خارجه از لغو تمامی برنامه های محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در روز های شنبه و یکشنبه به دلیل کسالت وی خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه از لغو تمامی برنامه‌های محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در روزهای شنبه و یکشنبه به دلیل کسالت وی خبر داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مرکز دیپلماسی رسانه‌ای وزارت امور خارجه، بهرام قاسمی گفت: با توجه به تداوم کسالت شدید دکتر ظریف وزیر امور خارجه که از روز گذشته آغاز و منجر به بستری شدن چند ساعته وی در بیمارستان شد و نیز نیاز به استراحت مطلق طبق تجویز پزشک معالج، تمامی برنامه‌ها و ملاقات‌های دیروز و امروز رئیس دستگاه دیپلماسی از جمله با یوسف بن علوی همتای عمانی - که به امروز موکول شده بود - لغو شد.
وی افزود: وزیر امور خارجه عمان که در صدر هیأتی سیاسی و اقتصادی در ایران حضور دارد تاکنون با مقامات مختلف از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی، دبیر شورای عالی امنیت ملی و رییس کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران دیدارهای ثمر بخشی داشته است و ظهر امروز نیز به حضور دکتر روحانی رییس جمهوری محترم ایران خواهند رسید.
سخنگوی وزارت امور خارجه یادآور شد: وزیر امور خارجه عمان همچنین در ضیافت ناهاری که به افتخار ایشان ترتیب داده شد، شرکت خواهند کرد.