صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

کاوه رضایی: تلاش می‌کنم به تیم ملی کمک کنم

مهاجم لژیونر تیم ملی گفت: تلاش می‌کنم به تیم ملی کمک کنم.
مهاجم لژیونر تیم ملی گفت: تلاش می‌کنم به تیم ملی کمک کنم.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، کاوه رضایی، عصر جمعه در حاشیه تمرین تیم ملی در جمع خبرنگاران گفت: شرایط خیلی خوب است. بازیکنان آماده هستند و من هم تلاش می‌کنم به تیم ملی کمک کنم.
این مهاجم تیم ملی در واکنش به احتمال لغو دیدار دوستانه ایران و سیرالئون گفت: این سوالی نیست که من به آن جواب دهم اما هر بازی تدارکاتی می‌تواند به تیم ملی کمک کند. اگر دیدار ایران و سیرالئون برگزار شود بسیار خوب است.
او درباره شرایطش در تیم شارلوای بلژیک و آینده‌اش در این تیم، گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که کمک حال تیم شود. شرایط‌مان خوب است. سعی می‌کنیم جواز مسابقات لیگ اروپا را به دست بیاوریم. روندمان در فصل جاری بسیار خوب بود و تلاش می‌کنیم این روند ادامه داشته باشد.
رضایی درباره جو حاکم بر اردوهای تیم ملی و حمایت‌هایی که از این تیم صورت می‌گیرد خاطرنشان کرد: حمایت‌ها از تیم ملی بسیار خوب است و نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.
مهاجم لژیونر تیم ملی در واکنش به اینکه رقابت در خطر حمله تیم ملی بسیار سخت است و بازیکنان بسیار آماده‌ای حضور دارند تاکید کرد: در همه پست‌ها بازیکنان خوبی حضور دارند و این موضوع مختص به خط حمله تیم ملی نمی‌شود یکی از جذابیت‌های تیم ملی همین موضوع است.
او در پایان با تبریک فرا رسیدن سال نو شمسی گفت: امیدوارم سال ۹۷ برای ایرانی‌ها خوب باشد، سال ۹۶ خاطرات تلخی را به جا گذاشت. از هموطنان می‌خواهم که در نوروز خوش بگذرانند.