چهارشنبه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

عصر امروز

چهارمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پایان یافت

چهارمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح روز گذشته (سه شنبه) در محل سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد عصر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه ای به کار خود پایان داد.
چهارمین اجلاسیه پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری که صبح روز گذشته (سه شنبه) در محل سابق مجلس شورای اسلامی آغاز به کار کرد عصر امروز (چهارشنبه) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
‌‌به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایرنا، این اجلاسیه روز گذشته با سخنرانی آیت الله احمد جنتی رییس مجلس خبرگان رهبری آغاز به کار کرد.
سردار سرتیپ پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران سخنران روز نخست بود که پیش از سخنرانی وی نمایندگان مجلس خبرگان رهبری برای دو سال آینده آیت الله احمد جنتی را برای بار دوم به ریاست مجلس خبرگان و دیگر اعضای هیات رییسه را نیز انتخاب کردند.
نمایندگان مجلس خبرگان همچنین در روز دوم درباره چگونگی تشکیل هیات اندیشه ورز بحث کرده و سپس آیت الله جنتی را به سمت ریاست این هیات انتخاب کردند.
اعضای مجلس خبرگان رهبری صبح فردا (پنج شنبه) با حضور در مرقد مطهر امام خمینی (ره) با آرمان‌های بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران تجدید بیعت می‌کنند و پس از آن به دیدار رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌روند.