صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

تفرجگاه چهار فصل اورلاندو در استراحتگاه والت دیزنی ورلد در نظر گرفته است

تدارک ساعت‌های جادویی برای مهمانان استراحتگاه والت دیزنی ورلد

اگر در انتخاب هتل برای اقامت خودتان کمی وسواس بیشتری به خرج بدهید، والت دیزنی ورلد امکانات بیشتری را نسبت به سایر بازدیدکنندگان در اختیار شما قرار خواهد داد.
اگر در انتخاب هتل برای اقامت خودتان کمی وسواس بیشتری به خرج بدهید، والت دیزنی ورلد امکانات بیشتری را نسبت به سایر بازدیدکنندگان در اختیار شما قرار خواهد داد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از کجارو، 
اگر تصمیم گرفته‌اید که ملاحظات مالی را کنار بگذارید و در سفر بعدی خود به دنیای دیزنی کمی ولخرجی کنید، به این نکته توجه کنید: شما در این تعطیلات با مزیت‌های بیشتری روبه‌رو هستید. تفرجگاه چهار فصل اورلاندو در استراحتگاه والت دیزنی ورلد، ساعت‌های جادویی برای مهمانانی که می‌خواهند اقامت بیشتری در این منطقه‌ی آرام داشته باشند، تدارک دیده است.
استراحتگاه فلوریدا به خاطر امکانات لوکسی که برای مهمانانی که از دنیای والت دیزنی دیدن می‌کنند فراهم کرده است، معروف است و علی‌رغم این که ماندن در این پارک‌ها در روزهای شلوغ فقط تلف کردن وقت است، اما «ساعت‌های جادویی فوق‌العاده» والت دیزنی ورلد کاملا مخالف این اصل است. طی این ساعت‌ها، جاذبه‌های پارک به روی همه مهمانان به استثنای کسانی که از هتل‌های خاصی می‌آیند، بسته می‌شود و جمعیت اندکی می‌توانند طی ساعت‌های انتخاب شده در چهار پارک موضوعی دیزنی در اورلاندو به تفریح بپردازند. می‌توانید این ساعت‌های اضافی را به عنوان «پاداش» انحصاری خودتان در والت دیزنی تلقی کنید که ارزشی خدماتی که به شما می‌دهد، خیلی بیشتر از پولی است که می‌پردازید.
مزیت‌های «ساعت‌های جادویی فوق‌العاده» مخصوصا وقتی که امکانات جدیدی به پارک افزوده می‌شود (مثل همین تابستان که سرزمین اسباب بازی را افتتاح کرد) و همچنین، در مورد پرطرفدارترین اسباب‌بازی‌های دیزنی ورلد (مثل قطار معدن هفت کوتوله) بیشتر به چشم می‌آید.
صبح و عصر «ساعت‌های جادویی فوق‌العاده» قبلا فقط برای مهمانان هتل‌های والت دیزنی در دسترس بود؛ اما از اوایل سال جاری، این امتیاز به ۷ تفرجگاه حوزه‌ی دیزنی اسپرینگز بخشیده شد. با اینکه این استراحتگاه‌ها و هتل‌های خود دیزنی، بلیط ورودی ۶۰ روزه‌ی FastPass در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، ولی تفرجگاه چهار فصل در اورلاندو در استراحتگاه والت دیزنی ورلد همچنان بلیط‌های ۳۰ روزه‌ای را به مهمانان خود می‌دهد که علی‌رغم کمتر بودن مدت اعتبار آن، اما هنوز هم ارزش اقامت دارد. این پارک، با داشتن یک استخر مخصوص بزرگسالان، پارک آبی کودکان و امکانات رفاهی مختلف، از یک اسپای داخل سالن گرفته تا اتوبوس خصوصی برای انتقال مسافران به پارک‌ها، اگر نگوییم بهترین هتل، باید بگوییم یکی از بهترین هتل‌ها در اورلاندو است.
بیشتر کردن ساعت‌های استفاده از پارک فقط یکی از فواید همسایگی تفرجگاه چهار فصل اورلندو با استراحتگاه والت دیزنی ورلد است. این هتل، که در نزدیکی «دژهای جادویی دیزنی» (Disney’s Magic Kingdom) قرار دارد، یک میز برنامه‌ریزی که توسط کارکنان دیزنی اداره می شود (این ویژگی در هیچ یک از هتل‌های خارجی ارائه نمی‌شود) و همچنین، صبحانه‌ی مخصوصی دارد که صبح‌ها و با منظره‌ی بی‌نظیری از آتش‌بازی‌های پارک‌های موضوعی اطراف آن، سرو می‌شود.