صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

اعطای تسهیلات به دارندگان پایانه های فروشگاهی بانک ایران زمین

جشنواره پایانه‌های فروشگاهی بانک ایران زمین" با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز به دارندگان پایانه های فروشگاهی بر اساس میانگین حساب و میزان فعالیت دستگاه pos ارائه می شود.
جشنواره پایانه‌های فروشگاهی بانک ایران زمین" با هدف ارائه خدمات اعتباری متمایز به دارندگان پایانه های فروشگاهی بر اساس میانگین حساب و میزان فعالیت دستگاه pos ارائه می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین در این طرح کلیه دارندگان پایانه‌های فروشگاهی متصل به حساب جاری یا کوتاه مدت می‌توانند با مطالعه شرایط و ضوابط از تسهیلات فوق بهره مند شوند.
شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات:
در این طرح به دارندگان پایانه‌های فروشگاهی بر اساس میانگین حساب قرض‌الحسنه جاری/ کوتاه مدت متصل به دستگاه پایانه فروش تسهیلات داده می شود. بر این اساس شرایط و ضوابط اعطای تسهیلات مذکور به شرح زیر است:
شرایط ورود به طرح و میزان بهره مندی از تسهیلات  بر مبنای مبلغ و مدت میانگین برای پایانه های فروشگاهی متصل به حسابهای قرض الحسنه جاری:
حداقل مبلغ میانگین بدون احتساب برای حسابهای قرض الحسنه جاری 30 میلیون ریال
میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد مشارکتی 80% مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود 4%
میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد غیر مشارکتی 110% مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود 4%
شرایط ورود به طرح و میزان بهره مندی از تسهیلات  بر مبنای مبلغ و مدت میانگین برای پایانه های فروشگاهی متصل به حسابهای سپرده کوتاه مدت با سود الحساب:
حداقل مبلغ میانگین بدون احتساب برای حسابهای سپرده کوتاه مدت با سود الحساب 50 میلیون ریال
میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد مشارکتی 80% ، مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود 14%
میزان تسهیلات اعطایی در قالب عقد غیر مشارکتی 100% ، مبلغ میانگین به مدت میانگین با نرخ سود 14%
مشتریان گرامی می‌توانند جهت بهره‌ندی از این تسهیلات و کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه کنند.