چهارشنبه , ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با هدف فرهنگسازی استفاده از وسایل نقلیه پاک در میان مردم

نخستین نمایشگاه حمل و نقل پاک اصفهان با دغدغه‌های زیست‌ محیطی برگزار شد

سومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان شامل خودرو و موتورهای برقی، دوچرخه و انواع پاکرو اردیبهشت‌ماه سال آینده با دغدغه‌های زیست‌محیطی برگزار می‌شود.
سومین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان شامل خودرو و موتورهای برقی، دوچرخه و انواع پاکرو اردیبهشت‌ماه سال آینده با دغدغه‌های زیست‌محیطی برگزار می‌شود.
به گزارش کسب و کار نیوز، این نمایشگاه از چهارم تا ششم اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار خواهد شد و خودرو، موتورسیکلت، دوچرخه و انواع پاکروها را در معرض بازدید عمومی قرار می‌دهد.موتورسیکلت‌های برقی به همراه تجهیزات و قطعات آن‌ها، دوچرخه‌های برقی حرفه‌ای و معمولی، دوچرخه ثابت، اسکوتر و اسکیت در این نمایشگاه برای عموم مردم نمایش داده می‌شود. تولیدکنندگان، واردکنندگان و نمایندگان رسمی موتورسیکلت‌های برقی و خودروهای هیبریدی و همچنین فروشندگان مجاز انواع دوچرخه و نمایندگان رسمی انواع پاک‌روها در این نمایشگاه حضور خواهند داشت و محصولات خود را از ساعت ۹ تا ۱۲ صبح و ۱۶ تا ۲۲ به نمایش خواهند گذاشت.
نخستین نمایشگاه تخصصی حمل و نقل پاک اصفهان در حالی با هدف فرهنگسازی استفاده از وسایل نقلیه پاک در میان مردم اصفهان برگزار خواهد شد که پیش از این طرح‌های فروش تسهیلاتی دوچرخه در این کلانشهر اجرا شده و با استقبال مطلوب شهروندان روبرو شده بود. توجه به رویکردهای مختلف فرهنگ ترافیک، نمایش فعالیت‌های صورت گرفته و معرفی رویکردهای آینده ترافیکی شهر اصفهان در موضوع دوچرخه و نسل جدید پاکروها، در این نمایشگاه مد نظر قرار دارد.
از مهمترین برندها و شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه می‌توان به آریاخودرو سیمای سبز تولیدکننده و وارد کننده خودروهای برقی، آرین موتور پویا نماینده رسمی میتسوبیشی در ایران، دنیس خودرو، دنیای نوین کیمیا، نمایندگی تویوتا در ایران و الیزه خودرو شتاب اشاره کرد که محصولات و دستاوردهای خود در حوزه حمل و نقل پاک را برای بازدیدکنندگان به نمایش می‌گذارند. همچنین بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است یک روز پس از برگزاری نمایشگاه و در روز هفتم اردیبهشت‌ماه، کارناوالی از وسایل نقلیه پاک در سطح شهر اصفهان تردد کنند که شهروندان بیش از پیش با حمل و نقل پاک آشنا شوند. همچنین یک دوره مسابقه طراحی خودروهای برقی نیز در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد که علاقمندان می‌توانند طرح‌های خود را به دبیرخانه این مسابقه تحویل دهند و با داوری طرح‌های رسیده، آثار برتر انتخاب و معرفی شوند.
علاقمندان به مشارکت در این نمایشگاه می‌توانند با شماره تلفن‌های ۰۳۱۳۲۶۰۶۶۰۴ و ۰۹۱۲۹۴۷۶۳۹۱ تماس بگیرند و آخرین جزئیات برگزاری نمایشگاه را دریافت کنند.