صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

در روز احسان و نیکوکاری و با اهدای پک لوازم التحریر

افق کوروش حامی نان آوران کوچک شد

شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش همزمان با روز احسان و نیکوکاری، با اهدای پک لوازم التحریر از کودکانِ کار حمایت کرد.
 شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش همزمان با روز احسان و نیکوکاری، با اهدای پک لوازم التحریر از کودکانِ کار حمایت کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از
روابط عمومی شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش، همزمان با روز احسان و نیکوکاری، شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای همواره تخفیف افق کوروش با اهدای پک‌های نوشت افزار به مدرسه صبح رویش- اولین و بزرگترین مجموعه آموزشی و تخصصی کودکان کار و در معرض آسیب اجتماعی - به زمره حامیان کودکانِ کار و نان آوران کوچک پیوست.
شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در روز احسان و نیکوکاری و در راستای ترویج و اشاعه‌ی فرهنگ نیکوکاری و در عین حال ایفای نقش مسئولیت اجتماعی، در بازدید از دبستان دخترانه و پسرانه مدرسه صبح رویش در جریان روند کاری این مجتمع خلاقیتی، مهارتی و آموزشی قرار گرفت.
مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در ابتدای بازدید از مدرسه ویژه کودکان کار، با استقبال گرم و صمیمانه ی کودکان تحصیلکرده در این مدرسه قرار گرفتند و همراه با دانش آموزان از بخش‌های مختلف مهارت آموزی و کارآفرینی و ابزارهای همچون میز گفتگو، زنگ حالِ خوب، صف مارپیچ، تابلو مسئولیت پذیری، طرح با هم بهتر از دیروز و جیرینگ نیز که با هدف تقویت مهارت‌های اجتماعی و بهتر زندگی کردن برای آینده سالم به عنوان یک شهروند مطلوب موثر، دیدن کردند.
در ادامه بازدید از این مدرسه تخصصی کودکان کار، مدیران ارشد شرکت فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش در جمعی صمیمانه با دانش آموزان مدرسه به گفت وگو نشستند و به سوالات این کودکان پاسخ دادند.
در پایان این بازدید، دانش آموزان مدرسه صبح رویش با اهدای تندیس دست ساز،  نقاشی ها و کاردستی های خلاقانه از مسئولین افق کوروش قدردانی کردند.
گفتنی است؛ مجتمع خلاقیتی، مهارتی و آموزشی صبح رویش با راه اندازی اولین مدرسه تخصصی کودکان کار و در معرض آسیب کشور با مجوز رسمی از وزارت آموزش و پرورش در مقاطع دبستانه دخترانه و پسرانه و متوسطه دوره اول پسرانه، خانه کودک و جوانکده در محدوده دروازه غار فعال است؛ هر چند کارِ کودکان نوعی آسیب محسوب می‌شود لیکن تعدادی از کودکان جامعه هدف صبح رویش در معرض آسیب هایی چون اعتیاد اعضای خانواده، خرید و فروش و توزیع مواد مخدر در محیط زندگی، حضور نا امن در بستر آسیب های شدید محله هرندی (دروازه غار) همچون کارتن خوابی، بازماندگی از تحصیل، مهاجرت و حاشیه نشینی و ... می باشند.