صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

لیگ برتر هندبال مردان در ایستگاه پایانی

قهرمانی نفت و گاز گچساران مسجل شد

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال آقایان در حالی روز پنجشنبه برگزار می شود که نفتی ها قهرمانی خود را از قبل مسجل کرده اند.

 

هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال آقایان در حالی روز پنجشنبه برگزار می شود که نفتی ها قهرمانی خود را از قبل مسجل کرده اند.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، 
هفته چهاردهم و پایانی لیگ برتر هندبال آقایان پنجشنبه ۱۷ اسفندماه با برگزاری چهار دیدار برگزار خواهد شد. در این هفته تیم صدرنشین نفت و گاز گچساران میهمان تیم دوم جدول شهرداری کازرون است. نفتی ها با رای هفته قبل کمیته انضباطی فدراسیون قهرمانی خود را در این رقابتها قطعی کردند و برد و باخت این دیدار تاثیری در روند بازی ندارد. تیم شهرداری کازرون امید زیادی به کسب امتیاز برد در بازی جنجالی هفته سیزدهم داشت اما با رای کمیته انضباطی امتیاز برد را از دست داد تا امیدش برای قهرمانی از دست بدهد و تنها به عنوان دومی حدول بسنده کند. 
در اراک  تیم هپکو اراک میزبان تیم قعرنشین جدول پتروشیمی مارون است. دیدار حساس این هفته برای کسب عنوان سوم است. سنگ آهن بافق و فولاد مبارکه سپاهان تیم های سوم و چهارم به مصاف هم می روند که فولاد مبارکه سپاهان به دنبال تثبیت جایگاه سومی جدول می باشد و در آخرین دیدار هم نیروی زمینی تهران میزبان صنعت مس کرمان خواهد بود.
طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون در این هفته احکام صادره برای دو تیم شهرداری کازرون و فولاد سپاهان اصفهان اجرا خواهد شد و این دو تیم بدون سرپرست و بازیکنان خاطی به مصاف رقبای خود خواهند رفت. 
برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر هندبال- پنجشنبه ۱۰ اسفند ساعت ۱۶:
* شهرداری کازرون - نفت گاز گچساران 
* هپکو اراک - پتروشیمی مارون 
* سنگ آهن بافق - فولاد مبارکه سپاهان 
* نیروی زمینی تهران - صنعت مس کرمان 
رده ‌بندی تیم‌ ها در لیگ برتر هندبال به این ترتیب است: 
۱- نفت گاز گچساران ۲۴ امتیاز
۲- شهرداری کازرون ۲۱ امتیاز
۳- فولاد مبارکه سپاهان ۱۸ امتیاز
۴- سنگ آهن بافق ۱۸ امتیاز
۵- هپکو اراک ۸ امتیاز
۶- نیروی زمینی ارتش ۶ امتیاز
۷- صنعت مس کرمان ۵ امتیاز
۸- پتروشیمی مارون ۴ امتیاز