صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید در پاریس هم پیروز شد

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل پاری‌سن ژرمن به پیروزی رسید تا با برتری در هر دو مسابقه رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.

 

تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مقابل پاری‌سن ژرمن به پیروزی رسید تا با برتری در هر دو مسابقه رفت و برگشت راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، 
 تیم های فوتبال پاری‌سن ژرمن و رئال مادرید دیدار برگشت خود در مرحله یک هشتم نهایی رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا را سه شنبه شب در پاریس برگزار کردند که در پایان رئال مادرید ۲ بر یک پیروز شد.
بازی را هر دو تیم تهاجمی شروع کردند و در این بین رئال مادرید اجازه نداد پاری‌سن ژرمن بر توپ و میدان مسلط شود. میزبان خوش شانس بود که تا قبل از دقیقه ۲۰ روی ضربه راموس دروازه خود را بسته نگه داشت.
بهترین موقعیت رئال مادرید در دقیقه ۳۸ روی اشتباه تیاگو سیلوا در دفع توپ نصیب کریم بنزما شد اما مهاجم فرانسوی رئال مادرید در موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف نتوانست گلزنی کند.
در دقیقه ۴۰ نیز نوبت به دی ماریا رسید تا در یک موقعیت خوب صاحب موقعیت شود که ضربه او را ناواس دفع کرد. پس از آن نوبت به امباپه رسید تا موقعیت خود را از دست بدهد.
ضربه سری که رونالدو در دقیقه ۵۰ روی سانتر مارسلو زد و به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت نخستین خطر نیمه دوم بود.
رونالدو یک دقیقه بعد با پرشی بلند روی تیر دوم به زیبایی دروازه میزبان را باز کرد. آلوز در دقیقه ۵۱ توپ را در میانه میدان از دست داد و آسنسیو با پیشروی توپ را به واسکز سپرد تا او با سانتر دقیق خود رونالدو را در موقعیت گلزنی قرار دهد. این دوازدهمین گل رونالدو بود. ستاره پرتغالی برای نهمین بازی پی در پی بود که در لیگ قهرمانان گلزنی می کرد.
پاریسی ها بعد از این گل به بازی احساسی روی آوردند. در دقیقه ۶۵ مارکو وراتی که یک کارت زرد داشت به شدت به داور اعتراض کرد و بخاطر همین اعتراض کارت زرد دوم را دریافت کرد و اخراج شد تا کار برای میزبان دشوارتر از قبل شود. دقایقی بعد ضربه آسنسیو به تیر عمودی دروازه پاری‌سن ژرمن اصابت کرد.
تیم پاری‌سن ژرمن در دقیقه ۷۰ موفق به گشودن دروازه رئال مادرید شد. ضربه سر پاستوره در شلوغی دروازه مادرید را ناواس برگشت داد اما توپ در میان مدافعان به ادینسون کاوانی اصابت کرد و درون دروازه رئال مادرید رفت تا گل به نام این بازیکن ثبت شود.
رئال مادرید در دقیقه ۸۰ گل دوم خود را به ثمر رساند. دفع ناقص مدافعان میزبان این فرصت را به کاسمیرو داد تا با یک ضربه بغل پا کار را تمام کند.
تلاش میزبان برای خلق معجزه فایده نداشت و این رئال مادرید بود که توسط واسکز بار دیگر تیر دروازه حریف را هدف گرفت.
پاری‌سن ژرمن که در بازی رفت ۳ بر یک مغلوب رئال مادرید شده بود در مجموع ۵ بر ۲ بازنده شود و از گردونه مسابقات کنار برود.
تیم متمول پاریسی فصل گذشته نیز توسط بارسلونا از لیگ قهرمانان حذف شد و این بار با خرید نیمار و امباپه قصد داشت بر بام اروپا بایستد که مصدومیت نابهنگام نیمار همه برنامه های این تیم را بر هم زد. اگرچه این تیم در بازی رفت و با حضور نیمار هم ۳ بر یک بازنده شده بود.