صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

با محوریت شناسایی و معرفی کسب و کارهای هنری

استارت آپ کارآفرینی هنر در بستر فناوری اطلاعات در اراک برگزار می شود

اولین استارت آپ ویکند کارآفرینی اراک با محوریت شناسایی و معرفی کسب و کارهای هنری در بستر فناوری اطلاعات در اراک برگزار می شود.
 اولین استارت آپ ویکند کارآفرینی اراک با محوریت شناسایی و معرفی کسب و کارهای هنری در بستر فناوری اطلاعات در اراک برگزار می شود.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شبستان، 
اولین استارت آپ ویکند اراک محل تلاقی هنر و تکنولوژی با محوریت شناسایی و معرفی کسب و کارهای هنری در بستر فناوری اطلاعات از شانزدهم تا هجدهم اسفند در مرکز آموزش علمی کاربردی فرهنگ و هنر اراک فرهنگسرای آیینه با تشکیل 7 کارگاه جانبی با دعوت از استادن مجرب برای دانشجویان، استارت آپ ها و استادان برگزار می شود.
کارگاه کارآفرینی با رویکرد مشاغل فضای مجازی، نشست تخصصی آشنایی با برنامه های حمایتی پارک علم و فناوری استان مرکزی، نشست تخصصی استارت آپ ها مدیران شرکت های فناوری و اطلاعات و متخصصین هنرهای دیجیتال، کارگاه آشنایی با کسب و کارهای نوین در بستر فناوری اطلاعات، کارگاه آموزشی طراحی از جمله کارگاه هایی است که در این استارت آپ برگزار می شود.
شناسایی ظرفیت های حوزه فناوری  اطلاعات استان مرکزی، تامین نیروهای متخصص شرکت های فناوری اطلاعات، معرف دانشجویان متقاضی کارورزی شرکت های حوزه فناوری اطلاعات و آشنایی استارت آپ های استان با شرکت های حوزه فناوری اطلاعات از اهداف برگزاری نشست تخصصی استارت آپ ها مدیران شرکت های فناوری و اطلاعات است.
استارت آپ یک رویداد نوین کارآفرینی است که دانشگاه علمی کاربردی اراک به عنوان یک دانشگاه پیشرو، در جهت ایجاد ارتباط دانشگاه و صنعت و همچنین در راستای حرکت به سوی دانشگاه نسل سوم و کارآفرین این رویداد را برگزار کند.