صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

پرچمدار بعدی سونی به نمایشگر ۴K مجهز می‌شود

گزارش‌ها حاکی است که گوشی هوشمند و پرچمدار بعدی سونی که قرار است تا اواخر سال جاری میلادی معرفی شود، به صفحه نمایش ۴K مجهز خواهد شد.
گزارش‌ها حاکی است که گوشی هوشمند و پرچمدار بعدی سونی که قرار است تا اواخر سال جاری میلادی معرفی شود، به صفحه نمایش ۴K مجهز خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از وب سایت اندروید هدلاین، سونی در جریان رویداد بزرگ کنگره جهانی موبایل MWC ۲۰۱۸ بارسلون از دو گوشی هوشمند و پرچمدارش یعنی اکسپریا ایکس زد ۲ و اکسپریا ایکس زد ۲ کامپکت آن رونمایی و اعلام کرد که در بهار سال جاری میلادی عرضه می‌شوند.  
حالا بر اساس اطلاعات به دست آمده، سونی در نظر دارد تا یک گوشی پرچمدار جدید که جانشین اکسپریا ایکس زد ۲ خواهد شد، معرفی کند که به صفحه نمایش ۴K مجهز است. با اینکه مقامات این غول ژاپنی معرفی و عرضه آن را به طور رسمی تائید کرده‌اند اما هنوز نام و اطلاعات دقیقی از آن به میان نیامده است.
به نظر می‌رسد پرچمدار بعدی سونی تحت تاثیر تقاضای بازار و رقابت با گوشی‌های آیفون ۱۰ و اس ۸ و ۹ سامسونگ بدون حاشیه، از حاشیه‌های بسیار باریک و نازکی بهره خواهد برد و نمایشگر ۴K آن در ابعاد ۱۸:۹ به کاربران اجازه می‌دهد تا تصاویر و ویدیوهای مورد نظر خود را با کیفیت و وضوح تصویر بسیار بالا و شگفت‌انگیری مشاهده کنند.
در صورتی که این اطلاعات و گزارش‌ها صحت داشته باشد، سونی باری دیگر می‌تواند به یکه تازی‌های خود در عرصه نمایشگرهای باکیفیت ۴K ادامه دهد و به رقابت با سایر غول‌های سازنده گوشی هوشمند بپردازد.
همانطور که در بالا گفته شد، هنوز زمان دقیق عرضه این گوشی جدید مشخص نشده است اما رونمایی از آن در نیمه دوم سال جاری ۲۰۱۸ میلادی، احتمالا در تابستان، خواهد بود.