صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مدیرعامل شرکت گاز گلستان خبر داد

گازرسانی به ۱۵۰ واحد تولیدی گلستان

مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: ۱۵۰ واحد تولیدی گلستان تا پایان سال ۹۷ گازدار می‌شوند.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: ۱۵۰ واحد تولیدی گلستان تا پایان سال ۹۷ گازدار می‌شوند
به گزارش کسب و کار نیوز، صفرعلی جمال لیوانی با اشاره به دستور شورای عالی اقتصاد برای گازرسانی به واحدهای تولیدی اظهار داشت: با توجه به بند واو دستورالعمل شورای عالی اقتصاد واحدهای تولید استان که شرایط گازرسانی را داشتند، شناسایی شدند و درحال اجرای طرح برای ۱۵۰ واحد تولیدی هستیم
وی تاکید کرد: امسال هم ۱۰۰ واحد تولیدی و خدماتی با اعتبار ۱۸ میلیارد تومان گازرسانی شده است.
جمال لیوانی تصریح کرد: ۱۵۰ واحد تولیدی هم شناسایی شدند و مراحل اجرای طرح گازرسانی تا در این واحدها هم در دستور کار قرار گرفته و تا پایان بهار طرح آن تهیه می‌شود و تا پایان سال ۹۷ هم این واحدها گازدار می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: با گازدار شدن این واحدها شرایط برای تولید و سرمایه‌گذاری در استان بیشتر فراهم می‌شود و این می‌تواند به شکوفایی اقتصادی گلستان کمک کند.
مدیرعامل شرکت گاز گلستان درباره مشترکان گاز در استان هم تاکید کرد: ۵۴۰ هزار مشترک گاز در استان وجود دارد که از این تعداد مردم ۲۲ شهر به صورت کامل و بیش از ۷۵۰ روستا در استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
وی گفت: استان‌های شمالی در انتهای خط انتقال گاز قرار دارند و برای تامین گاز مورد نیاز، مجبور به تامین گاز از منابع خارجی بودیم و این مدت‌ها برای ما مشکلاتی را فراهم کرده بود.
جمال لیوانی با اشاره به نداشتن افت فشار گاز امسال در گلستان خاطر نشان کرد: با راه‌اندازی خط انتقال گاز، از دامغان، کیاسر به ساری فشار گاز در استان‌های شمالی کنترل شد و نیاز ما به کشور ترکمنستان برطرف شد و این به کاهش افت فشار در استان‌های شمالی کمک فراوانی کرد.