صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

امروز

نخستین جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر شرکت ملی گاز برگزار می‌شود

رئیس امور پژوهش‌ها و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران از برگزاری نخستین دوره جشنواره سرآمدی و بهبود مستمر این شرکت خبر داد.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا, حمیدرضا ادیب‌نیا در این باره گفت: این جشنواره امروز (یکشنبه، ۱۳ اسفندماه) با حضور معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، مدیران ارشد ستادی، شرکت و مناطق، فعالان حوزه سرآمدی و HSE، در مرکز همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار و از شرکت‌های منتخب قدردانی می‌شود.
وی افزود: ابلاغ نظام‌نامه جایزه سرآمدی و بهبود مستمر صنعت نفت از سوی وزیر نفت بر الزام چهار شرکت اصلی به اجرای جایزه سرآمدی، شرکت ملی گاز ایران را بر آن داشت که طبق مصوبه هیئت مدیره دایر بر تجمیع ارزیابی‌های پراکنده سازمانی در قالب ارزیابی الگوی تعالی سازمانی، دبیرخانه جایزه سرآمدی را از فروردین‌ماه امسال در امور پژوهش‌های منابع انسانی و تحول اداری مستقر کند.
رئیس امور پژوهش‌ها و تحول اداری شرکت ملی گاز ایران و دبیر جایزه سرآمدی تصریح کرد: پس از آن با تشکیل گروه‌های سه‌گانه از شرکت، مدیریت‌های تابع (گروه‌بندی متناسب با سوابق تعالی) با استفاده از گروه‌های ارزیابی متشکل از نفرات داخل و خارج از حوزه گاز و انجام ۶۵۰ نفر روز ارزیابی، تعداد ۵۰ شرکت و مدیریت تابع ارزیابی شدند که نتایج آن در این جشنواره ارائه می‌شود.
ادیب‌نیا عنوان کرد: همچنین در این مراسم از برترین‌های بخش HSE شرکت ملی گاز ایران قدردانی می‌شود.