صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مطرح کرد

لزوم ترویج و تبلیغ مباحث قرآنی در جامعه

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه قرآن ریشه تمام امور فرهنگی است بر لزوم ترویج و تبلیغ مباحث قرآنی در جامعه تاکید کرد.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه قرآن ریشه تمام امور فرهنگی است بر لزوم ترویج و تبلیغ مباحث قرآنی در جامعه تاکید کرد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما امروز پنج شنبه در حاشیه برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در جمع خبرنگاران، از رتبه اول بودن استان به لحاظ جمعیتی برای شرکت در آزمون قرآنی ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: استان کرمانشاه از گذشته‌های دور به بحث قرآن توجه ویژه داشته‌اند.
وی افزود: بسیاری از موقوفات که از سابق در دست است مربوط به مباحث قرآنی است که این امر اهمیت کارهای قرآنی در بین مردمان این استان را می‌رساند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: همانطورکه مقام معظم رهبری تاکید دارند، قرآن ریشه تمام کارهای فرهنگی است. لذا موظف هستیم در ترویج و تبلیغ مباحث قرآنی تلاش کنیم.
آیت الله علما به بازدید از محل برگزاری آزمون اشاره کرد و گفت: خدا را شاکریم که عمده شرکت کنندگان از قشر جوان بودند که همین امر سبب می‌شود قرآن بر زندگی آنها تاثیر مثبت بگذارد و از بسیاری آسیب‌های اجتماعی به دور باشند.
وی در پایان تاکید کرد: حرکت در راستای حفظ ارزش‌های قرآنی یک کار ریشه‌ای است که باید همه ما در جهت تبلیغ و ترویج آن تلاش وافر داشته باشیم.