صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

سخنگوی دولت:

نوسازی حمل‌ونقل عمومی راهکاری برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی است

سخنگوی دولت با بیان این‌که نوسازی حمل‌ونقل عمومی از برنامه‌هایی است که دولت در سال آینده ادامه خواهد داد، گفت: نوسازی حمل‌ونقل عمومی راهکاری برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی است.

به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از شانا، محمدباقر نوبخت، امروز (سه‌شنبه، هشتم اسفندماه) در نشست هفتگی خود با خبرنگاران با اشاره به این‌که بودجه سال آینده، بودجه‌ای شفاف و گامی به جلو است، گفت: رشد اقتصادی کشور در ۶ ماه امسال نسبت به مدت زمان مشابه پارسال به طور میانگین ۶ درصد است، همچنین دولت روند کاهنده و منفی گذشته را بهبود بخشید.
سخنگوی دولت افزود: دولت یازدهم و دوازدهم جلوی رشد فزاینده قیمت‌ها را گرفت، بهبود شاخص‌های کلان اقتصادی در گزارش‌های جهانی نیز اعلام شده است.
وی با بیان این‌که مجلس شورای اسلامی در لایحه بودجه، دست دولت را برای پرداخت یارانه‌های نقدی باز گذاشت، تصریح کرد: دولت در سال آینده همین روش پرداخت یارانه را ادامه خواهد داد.
نوبخت با بیان این‌که نوسازی حمل و نقل عمومی از برنامه‌هایی است که دولت در سال آینده ادامه خواهد داد، گفت: نوسازی حمل‌و‌نقل عمومی، ایجاد اشتغال، رفاه شهروندان، رفع آلودگی هوا و به‌ویژه صرفه‌جویی در مصرف انرژی را در پی خواهد داشت.