صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری

طی دوسال آینده بیکاری در خانواده‌های ایثارگران بالای 70 درصد صفر می‌شود

مسئول امور ایثارگران نهاد ریاست جمهوری گفت:دولت در برنامه ششم متعهد شده که ظرف دو سال آینده چیزی به نام بیکاری در خانواده‌های ایثارگران بالای 70 درصد وجود نداشته باشد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام پرویز ولی‌زاده در همایش «بوی پیراهن یوسف» که به مناسبت بزرگداشت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در سالن شهید آوینی دهدشت برگزار شد، یکی از دغدغه‌های دولت را اشتغال جامعه ایثارگری دانست و خاطرنشان کرد: در دولت تدبیر و امید اما هر استخدامی در هر کجای ایران صورت گرفت اولین گام اعمال سهمیه ۲۵ درصدی ایثارگران بود، به همین خاطر طی چهار سال گذشته ۴۸۰ نفر فرزندان ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادارات و نهادها به طور رسمی و قطعی استخدام شدند.
وی در ادامه سخنانش جهاد در راه خدا، عمل صالح، پیشی گرفتن بر صبر و حقیقت را از بارز مهم آزادگان عنوان و بیان کرد: اگر این صفات در وجود آزادگان نبود تحمل آن همه مصائب امکان پذیر نبود.آزادگان مقام اسرای کربلا را دارند و این مقام با مطالبات دنیوی عوض شدنی نیست.
ولی زاده اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی در حد توان امکانات و خدمات ارزنده‌ای به آزادگان ارائه کرده اما اینها کامل نیست چرا که شان و منزلت جامعه ایثارگری بیشتر از این چیزها است.
وی ساماندهی ۱۱۴ گلزار شهید، تشکیل دو مرکز فرهنگی و پرداخت چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه پرستاری را از جمله خدمات انجام شده دولت تدبیر و امید در چهار سال در استان عنوان کرد.
به گفته ولی‌زاده، طی چهار سال گذشته ۴۸۰ نفر فرزندان ایثارگران کهگیلویه و بویراحمد در ادارات و نهادها به طور رسمی و قطعی استخدام شدند.