صفحه اصلی / آرشیو مطالب روزنامه کسب و کار

قابلیت‌های نسل بعدی ایرپادهای اپل

نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم ایرپادهای اپل به دستیار صوتی Siri مجهز و در برابر آب نیز مقاوم خواهد شد.
نسل بعدی هدفون‌های بی‌سیم ایرپادهای اپل به دستیار صوتی Siri مجهز و در برابر آب نیز مقاوم خواهد شد.
به گزارش کسب و کار نیوز به نقل از ایسنا، گزارش‌های منتشر شده در فضای مجازی حاکی است که نسل بعدی و جدید ایرپاد اپل قرار است به دستیار صوتی siri اپل مجهز شود تا کاربران امکان ارسال دستورهای صوتی به ایرپاد خود را داشته باشند و بدین ترتیب کارهایشان را با سهولت بیشتری انجام دهند.
ایرپاد اپل نام هدفون‌های بی‌سیم اپل است که تقریباً هم‌زمان با گوشی‌های هوشمند آیفون ۷ در سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی معرفی و رونمایی شد. هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصر به فرد و با نام AirPods شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی بوده و میزان بیس و قدرت بالا را برای کاربران ارائه می‌کنند.
این هدفون دارای دو گوشی جدا از هم است که هر کدام در یکی از گوش‌ها قرار می‌گیرد. طراحی ارگونومیکی این محصول باعث شده که هنگام استفاده‌ی بلندمدت از آن هیچ‌گونه احساس خستگی یا درد در قسمت گوش خود نکنید. این هدفون می‌تواند تا پنج ساعت شمارا در پخش موسیقی تنها با یک بار شارژ همراهی کند. این هدفون‌های بی سیم همچنین به بلوتوث مجهز هستند تا به سایر دستگاه‌های الکترونیکی کاربر متصل شوند.
بلومبرگ در ادامه گزارش خود در این باره عنوان کرده که قرار است ایرپادهای اپل از این پس در برابر قطرات باران و نفوذ آب مقاومت بیشتری داشته باشد تا در صورت قرار گرفتن در شرایط مذکور، دچار مشکل نشده و نسوزد.
به نظر می‌رسد که ایرپاد اپل در سال جاری ۲۰۱۸ میلادی معرفی شده و در آینده‌ای نزدیک شاید در اوایل سال آینده میلادی روانه بازار خواهد شد.